Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Hogy vigyem így sétáltatni?

Hogy vigyem így sétáltatni?

Figyelt kérdés

Van egy németjuhász kutyám,már 6 éves.

Eddig nem nagyon vittem sétáltatni ki az utcára,csak a kertbe engedtem el,mert nagy a kertünk.

De most ki akarok menni vele az utcára,csak attól félek,hogy kóborkutyával összetalákozunk.A környéken elég ritkán látni kóborkutyákat,de ha mégis összetalálkoznánk eggyel,akkor mit tegyek,hogy ne verekedjenek össze?

Egyébként pórázon vinném,és mellékutcákban,kb reggel 6tól-reggel 7ig.

Mikre érdemes még figyelni a sétáltatással kapcsolatban?Miket vigyek magammal?

Tippeket,bevált és hasznos tanácsokat írjatok a Németjuhászokkal kapcsolatban,mert még kezdő vagyok :DD


13/L


2010. szept. 22. 15:38
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
Ne menj a kóbor kutya felé, kerüld ki, hogy ne akarja a területét védeni. Elfutni nem szabad, ne nézz a szemébe, tereld el a kutyád figyelmét is és szép nyugodt tempóban sétálj el onnan, de sohse fuss, ne menekülj el! Ha látod, hogy peckesen bámul titeket, ne menj tovább felé, fordulj vissza, így nem valószínű, hogy ki fog támadni.
2010. szept. 22. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:
köszi a válaszodat!
2010. szept. 22. 16:02
 13/14 Niky emo girl ***** válasza:
hát nekem most 5hónapos németjuhászom van de előzőt élete végéig (10évesvolt) vittem sétálni, szintén szuka volt. kóbor kutyákkal alapjában nincs baj de lehet h a szukáknak neki megy. nem alaptörvény de nála ezvolt erre nekedkell rájönnöd
2010. szept. 22. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:
igen,ettől is tartottam eddig,de rájöttem,hogy nincs sok kóborkutya,ha van,akkor azok olyan gyengék,és kicsik,hogy esélyük sincs az én kutyám ellen :)) :DD
2010. szept. 22. 16:09
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu