Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Bernáthegyi lakásban tartva/mo...

Bernáthegyi lakásban tartva/mozgásigény?

Figyelt kérdés

A következő kérdéseim lennének:


Mekkora egy nőstény bernáthegyi (átlagos) napi mozgásigénye?


Ha egy kis lakásba van bezárva(nem találkozik más kutyákkal- emberekkel, csak a gazdáival), nagyon súlyosan deformálhatja a lelkét, például lehetnek agresszív kitörései?


Köszönöm a válaszokat.


2011. máj. 31. 00:19
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

??

Ez olyan, mintha kádban tartanál delfint...

Ne tarts bernáthegyit lakásban, pláne kicsiben.

2011. máj. 31. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm a gyors választ, nem is áll szándékomban. Pusztán ismerek egy ilyen esetet és kíváncsi vagyok azoknak a véleményére akik értenek a kutyákhoz(laikus vagyok)
2011. máj. 31. 00:45
 3/12 anonim ***** válasza:

Remélem, nem tervezel ilyesmit! :O

"kis lakásba van bezárva(nem találkozik más kutyákkal- emberekkel, csak a gazdáival)" - ez így marha rosszul hangzik, egy pincsit se szabadna így tartani, na de ráadásul egy hatalmas bernáthegyit???

Egyébként meg egyáltalán nem olyan lomha kutyák, amilyennek kinéznek. Nem kimagaslóan nagy a mozgásigényük, de azért kell nekik a mozgás.

2011. máj. 31. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Ja, most látom, hogy írtál közben. Ez nagyon gáz, szerencsétlen kutya. :S Nem próbáltál beszélni a gazdáival?
2011. máj. 31. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Annyiban nem vétkes a gazdija hogy ajándékba kapta, de az a baj hogy nincs ideje eleget sétáltatni, a kutya 7hónapos de elég gyanakvó(szerintem azért mert nem szocializálódik)
2011. máj. 31. 01:35
 6/12 anonim ***** válasza: