Kezdőoldal » Állatok » Lovak » Ezekről a fouganzás cuccokról...

Ezekről a fouganzás cuccokról vélemény?

Figyelt kérdés

Néhány ezek közül már megvan, és kíváncsi vagyok, hogy másnak mi a véleménye róla, és van amit most szeretnék megvenni. Remélem, jók a linkek :D

kobak: [link]


póló: [link]


pálca: [link]


nadrág: [link]


[link]


Lábszárvédő: [link]


Cipő: [link]


Gerincvédő: [link]



2021. jún. 8. 15:42
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
55%
Kezdő lovasnak oké, másnak nem ajánlanám.
2021. jún. 8. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
én már nem kezdő vagyok, szerintetek úgy ne vegyem meg a kobakot és a nadrágot? Mert azok nincsenek meg ezek közül, ja meg a cipő
2021. jún. 8. 16:30
 3/17 anonim ***** válasza:
36%
Ne haragudj, de ha ilyen termékekkel kapcsolatban, pont itt kérdezel.. akkor kezdő vagy még... Felfogásilag biztos (és ez nem sértés! velem is 100x volt olyan hogy rá kellett döbbennem)
2021. jún. 8. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
A cipő nagyon jó, a többivel nincs tapasztalatom.
2021. jún. 8. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
igazad van 3, tényleg kezdő vagyok, csak nem a lovaglásban, hanem a GYIKkel, mert minden kérdésem után rájövök,hogy úgysem kapok rendes válaszokat. Ne is válaszoljon senki többet erre a kérdésre, majd én megyek és kitapasztalom magamnak.
2021. jún. 8. 17:16
 6/17 anonim ***** válasza:
100%

Attól függ milyen gyakran jársz lovagolni és milyen szinten.


A kobak elég jónak tűnik viszont ha nem kezdő lovas vagy én a helyedben lehet befektetnék egy drágább minőségibb darabba


Lovagló póló

Ilyen nekem is volt régen nekem nem vált be de lehet emberfüggő


Lábszárvédő

Ha már decatlom és fouganza akkor inkább ezt a lábszárvédőtt ajánlom [link] vagy ezt

[link]


A nadrágot nem ajánlom


Cipő inkább csak gyakorlásához de versenyre szerintem semmiképp sem


Gerincvédó szerintem a célnak megfelel

2021. jún. 8. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?