Kezdőoldal » Állatok » Macskák » Mik a macskatartás főbb...

Mik a macskatartás főbb alapjai és elengedhetetlen kellékei?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Először is nem mostanában de hamarosan szeretnék majd befogadni egy kiscicát mint kisállatnak és társnak. Mostanában nagyon megkedveltem a barátosnőm cicáját és ő is engem :D. A cica mindig is a kedvenc állatom volt és hogy tartani is lehet egyet az fantasztikus. Először felújítom a szobámat és majd utána gondoltam beszerezni egy cicust. Szobafestés, bútorvásárlás stb. Utána már jó sok évig nem fog kelleni újabb felújítás így nem kell a cica miatt sem aggódni. Mivel macskatartáshoz kezdő vagyok, szeretnék a legtöbbet megtudni róla. Mielőtt írnátok a google-t, közlöm, hogy főként tapasztalatokat és macskagazdik segítségét várnám. Lenne néhány kérdésem macskatartással kapcsolatban.


1.Milyen cicát érdemes befogadni (gondolok itt ivartalanítottra, fiú vagy lány nyugisabb, oltott és bolha írtott stb..)

2.Milyen felszerelések kellenek neki mint kaparófa, játékok, etető és itatótálból is melyik a jobb mint fém, műanyag...

3.Mennyit ehet egy nap és mikor és mit?

4.Mennyire lesz büdös a cica wc és milyen sűrűn kell üríteni, meg létezik ilyen illatosított ami elnyeli a kellemetlen szagokat valamennyire?

5.El van a macska ha én például dolgozok és ő itthon lenne a szobámban egyedül? Nem lesz magányos addig?

6.Milyen nevekre hallgat általánosságban egy macska, mármint milyen nevet adjak majd neki amire tényleg hallgatni fog? Van ebben valami trükk?

7.Mire számítsak majd első nap mikor itt lesz a cica, mennyire lesz félős, félni fog e tőlem?

8.Kábelek. Hogyan óvjam meg a kábeleket, hogy a cica még véletlenül se rágcsálja? Néhányat el tudok rejteni, de sajnos lehet megtalálja.