Kezdőoldal » Állatok » Macskák » Beteg macska, mi tegyek?

Beteg macska, mi tegyek?

Figyelt kérdés

Ideiglenes befogadó vagyok egy alapítványnál, már sokadik macskánál tartok eddig minden rendben volt, de most belső viszályok miatt teljesen szétesik a rendszer, természetesen az állatok rovására. Nem rég letettek nálam egy idősebb macskát, ez volt kb egy hónapja azóta nem voltak képesek elmondani mi a története, még egy kort sem mondtak hogy hirdetni tudjam. Ráadásul a macska beteg, hány, hasmenése van iszonyat sovány, fájdalmai vannak keservesen nyávog. Hetek óta ígérek hogy "holnap" elviszik dokihoz, mindenki a másikra mutogat, majd ő, majd holnap, majd visszahívnak. Nem tudom mit tegyek a szívem szakad meg, de saját zsebből nem tudom kifizetni a dokit (Ösztöndíjas diák vagyok külföldön)

Mit tehetnék? Azt mondták váltsak tápot, vegyek neki Purina One-t (eddig a tápot is ők fizették, de mindegy emiatt nem fogok balhézni) de eddig is sima száraz tápot adtam neki és még is hasmenése van, és rendszeresen hány.

Gondoltam már arra hogy megpróbálok főzni, hátha az meg marad benne, de mit? És mivel enyhíthetném a fájdalmait? Ember gyógyszert nem adhatok, van valami olyan szer amit állatboltban/patikában könnyedén belehet szerezni?


2012. jan. 20. 16:27
 1/6 anonim ***** válasza:

Féregirtót!

Kellene neki valami antibiotikum is, mert lehetséges, hogy nagyon beteg. Lehet bélfertőzése van, azért van hasmenése is.

2012. jan. 20. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Szegény cicus...én főtt rizset ajánlok, az fogja a hasat, esetleg tegyél bele sárgarépadarabokat és csirkehúst. Én nem vagyok nagy szakértő, de ezt állatorvos ajánlotta nekünk(van cicám nekem is). Nagyon szeretnék segíteni, de ide szakértők kellenek. Esetleg adj neki szenet, nem tudom a macskáknak, hogy hat, de hasi fájdalmakra ezt szoktak adni..érdeklődj még kisállatboltokban.

Sok sikert!

2012. jan. 20. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza: