Kezdőoldal » Állatok » Macskák » Perzsa kiscicát hol találok...

Perzsa kiscicát hol találok 10 ezer forint körüli árral! S Sajnos nagyon drágán vannak interneten, és mivel még diák vagyok nincs állandó jövedelmem, nem tudok sok pénzt kiadni egy cicáért.

Figyelt kérdés

2012. máj. 11. 22:46
1 2 3
 11/30 anonim ***** válasza:
70%
Sajnos nem tudod milyen váratlan helyzetek állhatnak be egy macskatartónál,amik nem kis kiadást jelentenek.Mint a fajta tenyésztője megtiszteltetés elmondanom neked,hogy nem haszonállatokról van szó és egy kedvenc cica is ugyanazt az odaadást és minőségi nevelést kapja mint agy kiállítás minőségű társa.Amennyiben egy macska kell neked javaslom a játékcicákat vagy vannak nagyon jó macskás szobrok és nem is drágák.
2012. máj. 12. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/30 A kérdező kommentje:
most pusztult el 8 éves cicám és megnyugodhatsz nem szobor volt, csak nem lehetek olyan szörnyű állat tartó ha lehúzott mellettem 8 évet. Nem szegény családból származom, van 2 bernipásztor kutyánk,(sajnos csak volt) két macskánk valamint volt egy házinyuszim aki sajnos genetikai rendellenesség miatt elpusztult és mindet el tudjuk/tudtuk tartani minőségi táppal és a legnagyobb törődéssel, szóval nem kell rögtön azt gondolni hogy mivel diák vagyok nem tudom neki megadni azt a törődést és odafigyelést mint egy felnőtt ember, nekem is vannak szüleim akiknek van szivük és ha valami baj lenne a cicával mindent megtennének hogy rendbejöjjön!
2012. máj. 12. 10:37
 13/30 anonim ***** válasza:
53%
8 év egy macska életében elég rövid időnek számít, úgyhogy erre a CSAK 8 évre annyira ne legyél büszke. Egy jó gazdánál, megfelelő tartás esetén egy macska 13-14 évet simán megél, náluk az ennél idősebbek számítanak igazán idősnek. A tiéd elég fiatalka volt......
2012. máj. 12. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/30 anonim ***** válasza:
75%