Kezdőoldal » Állatok » Madarak » Hullámos papagájt szeretnék...

Hullámos papagájt szeretnék majd a nyáron, egyéb tanácsok?

Figyelt kérdés

Mivel szeretem nagyon az állatokat ezért gondoltam szívesen tartanék papagájt. Kb nyárra terveztem, mert diákmunkából lenne mindenre pénz ami kell egy ilyen papagájnak.


Olvasgattam a neten sok mindent, teljesen kezdő vagyok a témában, ugyanis kutyán kívűl más háziállatom eddig nem volt.


Viszont van néhány kérdés amiben még bizonytalan vagyok. (ha valahol értelmetlenül fogalmazok nézzétek el nekem, fáradt voltam :D)


#1

Sokan mondják, hogy először is párban vegyük őket, mert érzékeny állatok, és ugye mi nem tudunk vele 0-24 lenni stb.. stb.. Viszont teljesen kezdőként én nekem szokatlan lenne egyből 2, meg ugye nehezebb gondolom azért megszelídíteni őket ha 2-en vannak. Tarthatok egyedül is papagájt (1-2 hétig pl), vagy tényleg szükséges párban venni bármiáron?


----------------


#2


Ha elmegyek papagájtenyésztőhöz, akinek hullámos papagájai vannak, és elszeretnék hozni egyet, vagy pl. párban hoznám akkor miben hozzam el? (tegyük fel messzebb lakom onnan)


----------------


#3


Mekkora kalitka kell nekik kb? Mindenhol mást írnak sajnos, viszont ha veszek egy pár hullámos papagájnak egy 50x50x50cm-es kalitkát az kicsi vagy nagy? vagy csak egynek lenne elég akkora? (vagy egynek se?)


----------------


#4


Mire kell számítani legelőször ha papagájt tartok? (gondolom nem mindegyik olyan csendes, viszont van-e vmi más dolog esetleg?)



köszönöm a válaszokat előre is



2019. máj. 20. 20:08
 1/4 anonim ***** válasza:
35%

#1: Tarthatod egyedül is, de legyenek játékai és ha otthon vagy engedd ki. Némelyik egyből barátságos, némelyik félős először. Célszerűbb nem félőset elhozni az állatkereskedésből, ha kezdő vagy.