Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Milyen bakik szoktak csúszni...

Milyen bakik szoktak csúszni egy esküvőbe, mire érdemes figyelni?

Figyelt kérdés
2017. dec. 26. 19:47
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Eső tervet készíteni kell. Mi szabadtéri erdős fotózást akartunk, eső szakadt, béna képek lettek, mert benti helyszínt nem terveztünk.
2017. dec. 26. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Nálunk betolták a tortát úgy, hogy az új férjem a közelben sem volt... Nem volt normális kommunikáció. Kell egy jó vőfély.
2017. dec. 26. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
34%

- Igen helyett ne mondjon nemet egyik fél sem.

- Hátsó sorban ne álljon fel egy sötét ruhás alak, aki tud egy okot, hogy miért ne jöjjön létre a frigy.

2017. dec. 26. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Nincs jó időbeosztás én ezt látom hibának. Mindent a nagy napon akarnak megszervezni, amikor már csak az idegesség megy. Előre pontos tervet készíteni, ki, mikor, hol és mit csinál. Ezt tudatni a személyekkel is időben. Legjobb az egyszerűségre törekedni. Egy szolgáltatónál minél több szolgáltatást igénybe venni és csak velük tartani a kapcsolatot. Puffer időket kell számolni, ha elromlik a kocsi vagy ha beüt a krach. Valakinek kézben kell tartania a dolgokat. Nálunk volt teremfőnök a rendezvényen és vele egyeztettünk mindent. Például kérdezte, hogy felszolgálhatnak-e, hozhatják-e a tortát stb.


Illetve a násznép nem tudja mi a program, ebből is adódhat baj. Jó, ha valaki szól nekik, hogy mi következik. Nálunk a férjem tette meg. Nagyon ügyes volt, meg is jegyezték. :)

2017. dec. 26. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

- kisgyerekek: Érdemes megtudni hogy hány kisgyerek lesz. Ha több, akkor nekik is ki kell találni valamit, mert nem feltétlenül fogják élvezni a felnőtt programokat és hamar el is fognak fáradni. Bizonyos szám fölött érdemes lehet felvenni valakit aki szórakoztatja őket, vagy berendezni egy helyiséget, ahol pihenhetnek, különben a fél násznép egész este gyereket fog nevelni, vagy 8-kor elhúznak.


- Menü: Akámilyen gonddal és szeretettel is válogatod össze a finomabbnál finomabb fogásokat, jóformán nincs olyan násznép, ahol ne lenne legalább 1-2 ember, aki csak azért sem próbál ki semmit, és amúgy sem jó neki semmi a rántott hús és sült krumpli kombón kívül. Add meg nekik a szívük vágyát.


- Nem megfelelő időjárásra nincs terv.


- Sokat kell várni. Sokszor előfordul, hogy kimennek fotózni és 1-2 óráig eltart, amíg a csoportok cserélgetik egymást, hogy ki melyik képen legyen rajta. Amíg ez megy, addig a többieket érdemes szórakoztatni valamivel.


- Zene: Biztos, hogy a nagymama is szereti Ed Sheerant? Ha azt akarod, hogy mindenki táncoljon, akkor érdemes előszedni azokat a slágereket is, amit mindenki ismer. Aztán ahogy halad az idő és csökken az átlag életkor a tánctéren, jöhet Ed Sheeran is.


- Valami extrémebbet tervezel de nem szólsz előre, hogy mindenki ahhoz öltözzön. Pl volt egy olyan eskövőn, ami egy erdei tisztáson volt. Ott előre szóltak, hogy nehogy magassarkút vegyen bárki.


- Elvárod, hogy minden tökéletes legyen. Ha mindent percre pontosan tervezel és ezen görcsölsz, akkor könnyen elronthatod magadnak az élményt. Próbáld a lehetőségekhez képest lazán, humorral kezelni :)

2017. dec. 26. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
62%

Határozottnak kell lenni a családdal szemben különben nem az fog lenni, amit szeretnétek.


Jól kell az embereket megválasztani.


Vőfélyt már 30 főtől érdemes felkérni.


Ne legyen sok helyszín ahova megy a násznép. Max két hely de a legjobb ha a lakodalom és esküvő egy helyen van. Ha mégis mozgatni kell a násznépet, akkor üdítő és sós kell közben és legjobb ha ti szervezitek le a szállítást. Mi a kisvonatot foglaltuk le.


A meghívón csak a gyülekezés helye/ideje, esküvő helye/ideje és a lakodalom helye/ideje legyen. Nektek legyen egy saját részletes beosztás.


Legyen tartalék autó és a legjobb ha nem ti vezettek.


Mindenre számoljatok bőven időt.


Ne találjatok ki semmi újat. Vagy ha igen allor ne legyen nagy dolog. A megszokott nem véletlenül lett megszokott. Szóval legyen hagyományos menü, hagyományos ital, hagyományos programok...


Nálunk hatalmas sikere volt annak, hogy mindenki személyreszóló és egyedi ültetőkártyát kapott.


Legyetek kezdeményezők. Legyetek az elsők akik táncolni mennek.


Válts mindenkivel legalább egy szót személyesen.

2017. dec. 26. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Kell egy menetrend, amihez tartjátok magatokat és kell egy jó vőfély vagy ceremóniamester is, aki kommunikál a szolgáltatókkal és jól mozgatja/szórakoztatja a népet az üres időkben. Vonjátok bele mindenbe, milyen játékok legyenek, neketek mi fér bele, milyen vendégek lesznek, mert ő lesz a jobb kezetek.


A fenti személy ne igyon egy kortyot se, mert láttam részeg vőfélyt és az katsztrófa.


Legyen megfelelő a hangosítás, sajnos voltam olyan esküvőn, ahol az 5. sorban ülve semmit nem lehetett hallani.


Fotók. A mai világban mindenki nyomja a selfiet, meg a fotókat egyből facebookra, instára akár a buliról, a párról az ő megkérdezésük nélkül. Fektessétek le a szabályokat a rokonokkal, hogy csak azon képek kerüljenek ki, amiket ők is jóváhagytak, mert ez az ő nagy napjuk, a másik, hogy nem hiába fizettek egy vagyon a fotósért.


Gondoljatok a speciális étkezést igénylő emberekre, pl aki glutén- vagy laktózérzékeny, hogy időben tudjatok lépni kajaügyben, persze ne előző nap szóljon, hogy ja bocs gluténes vagyok.


A gyerekeknek legyen játszó/pihenő sarok, mert az tényleg hamar megöli a bulit, ha folyamat nevelni kell. 8-10 gyereknél már jó, ha van animátor.


Egyezzetek meg a buli végéről a zenésszel/zenekarral és a bulihellyel is. Ti ismeritek a rokonaitokat, barátaitokat, ha tudjátok, hogy van vagy 10-15 fő, aki képes hajnali 5ig bulizni, akkor legyen lehetőségük rá, mert, egyrészt kellemetlen fél 3kor takarodót fújni, másrészt a zenész és a pincér se húzza a száját, ha még maradnia kell.


Ruházat: nyitótáncon szétrepedt a vőlegény nadrágja. Na az epic volt. Ha lehet legyen mindenre B tervetek.


Nincs elég ital: 48 fős lagziban 5-5 üveg fütyülős és jäger +2 üveg olcsó whiski volt, mint tömény. Gondolhatod mennyire voltelégedett a násznép. Itt megint csak az jön a képbe, hogy ti ismeritek a vendégeiteket, inkább legyen több, mint kevesebb. Ismerős lakodalmán vettek egy all-innclusive italcsomagot fix összegért, na most a fogysztás annyi volt, ha tételesen fizetni kellett volna +150 ezerrel több lett volna, mint amit így fizettek.


A tervezésnél csináljatok egy excel táblázatot, üljetek le barátnőkkel, barátokkal, a ceremóniamesterrel és a segítséggükkel írjatok össze mindent, plusz a költségtervezésben is sokat segít.


Amiről caak tudtok bizonyosodjatok meg, pl zenekarnál nem mindegy, hogy milyen motyója van, mert ha egy nagy terembe bekerül egy gyenge felszerelés, akkor a zene csak egy részen lesz élhezhető, utána pedig csak zavaró zaj lesz, vagy nem bírja a rendezvény helyszín elektromos hálózata a plusz terhelést (hallottam olyat, hogy a zenész hangfala levagdosta a biztosítékot, ami persze a bulin derült ki, így az élvezeti érték elég gyér volt).


Persze mindenre nem lehet felkészülni, de főbb csapások megvannak.

2017. dec. 27. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

- esőterv, vagy ha az nincs, akkor ne szabadtéren legyen se az esküvő, se a lagzi

- a legjobb, ha olyan rokonokat nem hívtok meg egyszerre, akik fasírtban vannak... ha mégis, előre higgadtan megbeszélni, hogy egy balhés mozdulat, és repülnek, ill. az ilyeneket nem egymás mellé ültetni

(plusz pl. ha a menyasszony vagy a vőlegény egyik szülője megcsalta a másikat, és azért válnak, és a szeretővel van már együtt a szülő, akkor nem rakjuk oda a "szeretőt" a szülői asztalhoz, akármennyire anyu/apu párja)

- nyilván mindenki dilijeire nem lehet figyelni kaja terén, de arra azért illik, ha vki vega/vegán, cukorbeteg vagy vallás miatt nem ehet adott ételeket

- ha nem is ceremóniamester, de nagyobb esküvőkön legyen vki, aki tereli a népet és betartatja nagyjából a programtervet (amúgy a programtervet illik kiküldeni előtte a násznépnek)

- úgy ne rendeljetek netről semmit, hogy éppen ki van centizve, hogy esküvő előtt érjen ide... mert sokszor nem az a termék, mint ami a képen van. Vagy késik a szállítás, vagy elvész a cucc... ez főleg ruhánál kellemetlen

- mindennek legyen kijelölt helye, pl. az ajándékátadásnak is (nemrég olvastam egy olyan sztorit, hogy arra nem volt kijejölt hely és idő, és az egyik idős rokon nem bírta kivárni, és a wc előtt adta át az ajándékot, és a többiek elkezdték birkaként követni... és minden kép hátterében ott díszelgett a klotyóajtó)

- próbálni ügyelni arra, hogy akinek fontos "dolga" van az esküvőn (tószt, menyasszonyrablást vezeti stb.), az a dolog előtt ne legyen hullarészeg

- amennyiben olyan városban tartjátok az esküvőt, ahol nincs túl sok lehetőség pl. a helyszín tekintetében, kezdjetek el időben tervezni, mert lehet, hogy egy évre előre már nincs hely a 2 étterem között a jobbikban

2017. dec. 27. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!