Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Általános közérzet » Nevotens (betablokkolo) es...

Nevotens (betablokkolo) es tensiomin melle lehet bevenni valerianat vagy frontint?

Figyelt kérdés
160 -180 FElett van a vernyomasom emiatt aggodom hetek ota es most mar olyan ideg van bennem hogy vernyomas csokkentoktol se megy le.vervetelem ekg jo volt.mit csinaljak??
2017. febr. 9. 13:35
 1/9 A kérdező kommentje:
Mensi elott kb egy hettel vagyok.ilyenkor keuelhetetlenne valik a vernyomasom es az idegallapoto.nogyogyaszhoz sajnos csak 20-an van idopontom.
2017. febr. 9. 13:39
 2/9 anonim ***** válasza:
Háziorvoshoz menj el, ha nem megy lejjebb vérnyomáscsökkentőre a vérnyomásod, akkor lehet másik gyógyszert ír fel, ne szedj addig semmit a jelenlegi mellé.
2017. febr. 9. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Be lehet venni,de ez nem oldja meg a problámádat. Menj el orvoshoz! A Nevotenst egyébként leginkább ritmusszabályozóként szokták adni,vérnyomáscsökkentő hatása nem jelentős, a Tensiomin pedig nem állandó szedészre,ahnem időnkénti vérnyomás kiugrásra van kitalálva.
2017. febr. 9. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Felirt most coberex as t is,de nem is tudom merjem-e szedni.elegge ingadozik a nap folyaman a vernyomasom.hajnalban felmegy jo magasra,szaporan ver a szivem,puffadok.kb 9-ig nem megy le semmitol.ha nem reggelizek,lent marad.ha eszek.felmegy.majd csak magatol csokken szep lassan.estete van hogy 120/60 ezt meg lejjebb csokkenteni nem veszelyes? Szoval igy lemegy.hajnal 3-tol elkezd emelkedni.es felkeles utan miutan kikelek az agybol erzem azt a feszultseget vagy mit...es etzem hogy biztos felment.amugy miota egyszer sokat mert az orvos,azota egyre jobban rettegek a vernyomasom miatt.mar rettegesben elek mikor kapok ingarktust!most vettek vert meg volt ekg.egyenlore nem talaltak bajt.a kivizsgalas csiga lassu.
2017. febr. 9. 15:34
 5/9 anonim ***** válasza:
Ki írta fel a gyógyszert? És mikor kell bevenned, este vagy reggel? Elmondtad neki,hogy a nap közbeni vérnyomásod rendben van, csak az éjszakai, illetve hajnali,reggeli emelkedik meg?
2017. febr. 9. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Háziorvosom irta fel a béta blokkolót, azt évek óta szedem.Először csak heves szívdobogásaim voltak időnként, még huszon éves koromban, arra kaptam.Akkor még más bajom nem volt.Később lett a "pánikbetegség", de sosem szedtem dilibogyót, félek tőle és nem is jó, ha beveszem, alig nyugtat, de ha többet veszek be, attól is szapora a szivverésem.Aztán most egy ideje a vérnyomásom rendetlenkedik.Már az évek alatt sok kivizsgáláson voltam, semmit nem találtak.Még hormonvizsgálaton nem voltam, most arra még el akarok jutni.Az ace-gátlót is házi doki irta fel, azt most újonnan irta, mert azt gondolja, a béta blokkoló nem elég.Azt mondta, bétablokkolót reggel, másikat este szedjem.Elvittem neki a listát, amire írtam minden nap a vérnyomásom.Látta hogy ingadozik.Csodálkozott, hogy miért reggel magas...

A valeriánát nem mondta, nem is kérdeztem, most vettem hirtelen ötlettől vezérelve, mert sokszor felébredek éjszaka valamiért és nappal meg olyan feszültség van bennem, hogy az borzasztó.

Elképzelhető esetleg, hogy a pánikbetegség, amiről azt hittem, régen elmúlt,az visszajött?

A tüneteim egyébként időről-időre kissé változnak, és általában bizonyos helyzetekre, időpontokra koncentrálódnak.Ez is nagyon furcsa!

2017. febr. 9. 19:31
 7/9 A kérdező kommentje:
Múltkor például az orvosnál, dél körül 180/100 volt.Nem éreztem semmi rosszullétet, csak kis izgalom, kicsi szorongás, mint mindenkinél ha orvosnál van.Nem vettem be sürgősségi vérnyomás csökkentőt.Kb fél óra múlva hazaértem , azonnal megmértem:130 Volt!
2017. febr. 9. 19:34
 8/9 A kérdező kommentje:
Az létezhet, hogy eleve félek a hajnali rosszullétektől és az viszi fel? Na de ennyire?
2017. febr. 9. 19:36
 9/9 anonim ***** válasza:
A stressz,izgalom felviheti,de akkor is csökkenteni kell. Nagyon jól csinálta az orvosod,hogy este veteti be veled. Szedjed! Az éjszakai magasvérnyomásnak nagyon gyakran vannak súlyos következményei.!Próbálj meg mellé magnéziumot szedni és amikor éppen túl sok a feszültség nyugodtan bevehetsz 1-1 feszültségoldót is. Ennyitől nem fogsz rászokni,nagyobb kárt okozhat a vérnyomás kiugrás.
2017. febr. 9. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!