Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egészségügyi ellátások » Kinek milyen mellékhatása...

Kinek milyen mellékhatása lett az AstaZeneca után?

Figyelt kérdés
Akiket AstaZenecával oltottak, nektek milyen mellékhatások lettek és mennyi idő múlva?

ápr. 28. 22:23
A kérdező szavazást indított:
Nem volt mellékhatás
Nagyon enyhe mellékhatás
Kicsit komolyabb mellékhatás
Nagyon komoly mellékhatás
31 szavazat
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
90%
Aznap éjjel láz magas pulzussal, nagyon forrónak éreztem a nyakamat, szörnyű volt, majd pár napig hányinger és étvágytalanság, enyhe hasmenés. Két hete kaptam, azóta minden rendben. Biztonság kedvéért ma voltam D dimer teszten (a vérrög létét mutatja ki), de nagyon alacsony lett az érték, ami szuper :D Mellesleg nem dohányzom, nem szedek fogamzásgátlót, egészséges életmódot folytatok és szerencsére nincs alapbetegségem sem.
ápr. 28. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
77%
Lázas voltam egy napig, és még két-három napig érzékeny volt a karom.
ápr. 28. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
71%
Majdnem 40 fokos láz 1 napig. A családban mindegyik oltás megvolt valakinek, csak ettől volt bármilyen mellékhatás.
ápr. 29. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
83%
1-es hol intézted a d-dimer tesztet és mennyibe került? Most gondolkodom az astrán, olvastam ezt a tesztet, hogy akár 2 nappal az oltás után el lehet végeztetni.
ápr. 29. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
66%

Egy napig lázas voltam utána, 38,5. Nagyon erősen rázott a hideg, fájt mindenem, főleg a fejem. Másnap egy algopyrint vettem be, attól sokkal jobban lettem. Előtte hajnalban egy algoflexszel próbálkoztam, az nem nagyon segített.

Oltás után 2 hétig folyamatosan, enyhén fájt a fejem, ami gyógyszerre szinte egyáltalán nem reagált. A harmadik héten már javult. Valószínűleg a frontok meg a stressz is hozzájárult a fejfájáshoz.

Ismerőseimnél általában egy napos hőemelkedés vagy láz volt a mellékhatás.

ápr. 29. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
64%
#4 szerintem ne 2 nappal utána végeztesd, inkább várj legalább 1 hetet. Ugyanis az oltás utáni 2 hétben alakulhat ki vérrög(egyébként nagyon kicsi rá az esély). És a D-dimer szint akkor magas, ha már van vérrög a szervezetben. 5 ezer forint körül van. De amúgy ha semmi trombózisra utaló tüneted nem lesz, akkor felesleges :D Én azért mentem, mert fájdogált a vádlim.
ápr. 29. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
84%
Köszi, elég hipohonder vagyok, a fejem meg nem mindig bírja a frontokat, így inkább megnyugtatásképp mennék. Arra gondoltam, ha kedden oltatok, akkor rákövetkező héten mennék a d-dimerre. Házidokitól kell beutaló?
ápr. 29. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
54%

Nekem van családban 3 zenecás, ebből az egyikőjüknek sok éve daganat van az agyalapi mirigyén, apukámnak a szívével van problémája, mindketten megúszták 0 mellékhatással az oltás után. A 3. pedig belázasodott, az izületei fájtak, de neki is 1,5 nap volt. Akit először említettem 1,5 hónapja kapta az elsőt, az utóbbi személy és apukám április elején. Azóta is élnek is virulnak.

Azért azt hozzátenném, hogy a 3. minden apró rémhírt és nevenincs hírportált is átolvasott és nem is akarta beadatni magának és brutál módon pánikolt, hogy most ettől ő biztos meg fog halni... Talán ez is közrejátszott, hogy ő lett hármójuk közül rosszul, mert ő ezzel az egésszel jól feltuningolta magát már oltás előtt es még a váróban is olvasott, meg utána is.

ápr. 29. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
58%
#8 én is elég hipochonder vagyok és én is ráfeszültem, ez a vádlifájás is tuti csak beképzelt dolog volt, mert féltem a vérrögtől...mondta is az orvos, hogy napi szinten 3-4 astrás megy be gyanús tünetekkel, aztán kiderül, hogy semmi bajuk. Csak ez a lejáratókampány a vakcina ellen hülyíti meg az embereket. Pedig Pfizer után sokkal durvább dolgokról hallottam.
ápr. 29. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
57%
A nagybátyám azt kapta, eddig csak az elsőt, de állítólag a 2.utan szoktak lenni mellékhatások. Neki csak a karja fájt 1-2 napig, de ez bármelyik oltásnal előfordul
ápr. 29. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!