Kezdőoldal » Egészség » Egészségügyi ellátások » Beérkezett regisztráció utáni...

Beérkezett regisztráció utáni sikertelen időpontfoglalás. Erre mi a megoldás?

Figyelt kérdés
A mai napon beérkezett a regisztrációm, viszont amikor időpontot szeretnék foglalni, akkor azt írja, hogy csak a regisztráltak jogosultak rá. A helpdesk vonal túlterhelt, emailt már írtam nekik. Más is ilyen szerencsétlen, vagy csak én? :D

2021. máj. 28. 13:33
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

"mai napon beérkezett a regisztrációm"

Várj, míg beraknak a regisztráltak rendszerébe.

2021. máj. 28. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Ha eddig nem volt sürgős, akkor várj még pár napot, és próbáld újra.
2021. máj. 28. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Van egy kis átfutási idő a regisztrálás és a rendszerbe kerülés között.
2021. máj. 28. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Át kell másznia az EESZT-be a regisztrációdnak, addig nem fogsz tudni időpontot foglalni.
2021. máj. 28. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm, nem tudtam, hogy oda is kell még pár nap, akkor megnyugodtam, hogy nincs semmi hiba :)
2021. máj. 28. 16:32

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!