Kezdőoldal » Egészség » Egészségügyi ellátások » Az orrmelléküreg CT ugyanaz,...

Az orrmelléküreg CT ugyanaz, mint a koponya CT?

Figyelt kérdés
Mert külön orrmelléküreg CT-t sehol nem láttam a neten, tehát nekem koponya ct-m lesz tulajdonképp? Ez nem olyan hosszú, mint az MRI, igaz?

2012. szept. 28. 16:59
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
hát garantálni nem garantálok semmit (lévén, hogy csak hallgató vagyok), de tudom, hogy mit kell keresnem, szóval valószínűleg meg fogom tudni neked mutatni, hogy hol az elváltozás, ha látom a képet.
2012. okt. 4. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:
tehát akkor be kéne szkennelnem? az, ami rá van írva, nem elég?
2012. okt. 4. 21:09
 13/15 anonim ***** válasza:

vagy beszkenneled (ezek szerint film formátumban megkaptad?), de azt nem tudom hogy tudod kivitelezni, vagy az még jobb ha megvan CD-n, de ezt sok helyen nem adják oda automatikusan, max. kérésre.


Hát ha az eredményt leírod le tudom fordítani (valszeg) "emberi" nyelvre, ennyi. meg, ha van terápiás javallat, akkor arról lehet tudok adni plusz infót.


leletezni, csak akkor tudok, ha látom a képet, esetleg olyat tudok még, hogy van nekem a gépemen anyagom, mind a kettőről (külön-külön) és meg tudom mutatni, hogy kb. mit keress raja.

2012. okt. 4. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 A kérdező kommentje:
szia! van cédém, de most nincs időm beszkennelni, PÜ-ben átküldtem a leletet.
2012. okt. 5. 09:06
 15/15 A kérdező kommentje:
megint mentek a zöldek, amennyit tudtam, adtam, nagyon sokat segítettél! ment még1 pü, egy kis kérdés:9
2012. okt. 6. 15:46
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.