Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Milyen egészségügyi problémák...

Milyen egészségügyi problémák származhatnak abból ha valaki sokáig leszorítót hord?

Figyelt kérdés
jan. 10. 00:48
 1/7 anonim ***** válasza:
És mégis mit szorít le?
jan. 10. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Gumipók? Vagy mi? Leszorító?
jan. 10. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Spanifer?
jan. 10. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Arra gondolok ami olyan mint egy szorosabb top. Az anyaga is keményebb
jan. 10. 01:21
 5/7 anonim ***** válasza:
Netan arra gondolsz, hogy aki nem nonek erzi magat, es leszoritja a melleit? Biztos, hogy rosszat tesz. Es ha nem is ettol lesz mellrakos, de egy apro rakos elvaltozast szerintem felgyorsithatsz.
jan. 10. 02:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Sztem ne csináld.
jan. 10. 02:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Szia! Tüdőödémát okozhat, nem ajánlott huzamosabb ideig hordani, max. 6-8 órát, amikor leveszed, akkor pedig köhögni kell az ödéma elkerülése végett. Mindenapi használata nem javasolt. Ha fájdalmat érzel hordás közben, azonnal le kell venni!
jan. 15. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!