Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Mi okozhatja ezt? Mostanában...

Mi okozhatja ezt? Mostanában észrevettem, hogy vizeletürítés után néhány csepp vizelet visszafolyik, ehhez gyakori vizelési inger társul, valamint az erekcióm is gyengébb lett és az ejakulációm is kisebb hatótávú lett (eddig elspriccelt 1-2 métért,

Figyelt kérdés
ez drasztikusan lecsökkent). Néha a reggeli merevedés is kimaradt. Nem szedek gyógyszert, nem iszok soha. 16/f

jan. 10. 10:29
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Lehet vitaminhiány. Tökmagolajnak jótékony hatása van a prosztatára pl., de szedhetsz multivitamint is.
jan. 10. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Nem hinném hogy az lenne, csak így girtelen jelentkezett...
jan. 10. 11:18

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!