Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Miért gondolják sokan, hogy a...

Miért gondolják sokan, hogy a covid elleni vakcina nem fog okozni nagyon nagy gondot hosszútávon a szervezetben?

Figyelt kérdés
2021. jan. 19. 05:49
1 2 3 4 5
 41/43 anonim ***** válasza:

Nem olvastam el a komme teket, igy bocsi ha mar valaki leirta.


1. Miert okozna? Nem egy ismeretlen eredetu modszerrol van szo. A kinai es orosz vakcina modszeret evtizedek ota hasznaljak.


2. Vakcinatol fuggetlenul vagy elhalt virust vagy egy feherje darabkat juttatnak a szervezetedbe. Ez meg semmilyen kart nem tud okozni.


3. Mindme gyogyszernek ami hat, van mellekhatasa. Az hogy volt aki meghalt a vakcinatol nem azt jelenti, hogy hatastalan. Hanem a beteg az enyhe mellekhatasba halt bele. Mar milliokat beoltottak, es eddig kb minden 100ezredik esetben volt kisebb komplikacio. Ezzel szemben a covidbal ez az arany nagyobb.


Amugy laikus vagyok a temaban, de ennyit en is megertettem.

2021. jan. 21. 01:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/43 anonim ***** válasza:

Az a vicces hogy


1. A Pfizer-re azt mondják hogy nem kell mert új technológia, nem bízunk benne.


2. A kínai vakcinaban elölt vírus van ami több évtizedes technológia de az sem kell mert az még kínai, az biztos csak szar vacak lehet.


Tipikus magyar társadalom. Semmi nem jó. Az a azért nem mert nem b, a b meg azért nem mert nem a.

2021. jan. 21. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/43 anonim ***** válasza:
Én beoltatom magam. Lehet, hogy nagy hiba és utódaimnak vagy már nekem is bajom lesz belőle, de ez van.
2021. febr. 11. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.