Miért nem veszik fel a kórházban a telefont, időpont kéne?
Az az igazság, hogy a tb nagyon is kevés, ha ahhoz viszonyítjuk, mennyibe kerül az orvoslás. Egy orvos több ideig tanul, mint egy mérnök, a gyógyszerek gyártása sem olcsó, nem beszélve a kifejlesztésükről. Eleve az a jellemző, hogy egy adott egyén orvosi költségeinek 50%-a vagy még több az élete utolsó egy-két évében jelentkezik, így lehetsz majdnem végig befizető, az életed végén "visszakapod" azt a pénzt.
De ettől még amennyi adót fizetünk egyéb formában, az tényleg simán fedezhetné a sokkal jobb egészségügyi ellátást - ha arra költenék. Csak a tb nem.
Nem foglaltak a telefonok, 3at is adott a háziorvos hozzá, de egyiket sem veszik fel.
Azt én tudom,meg értem, hogy orvosoknak mennyit kell tanulniuk a költségekről is tudok, mert van állatorvos régi gyerekkori barátom, de nem indok ara, hogy ne kapj "ingyenes" ellátást, hisz fizeted a tb-t és én eddig életem során egyszer sem kértem kórházi segítséget és még kórházban sem voltam betegként 40 évesen! Az ember elvárná, hogy legalább felvegyék a telefont, nem orvosok kezelik a telefon hívásokat! Mert ha meg az van, hogy magánúton kell intézkedni, ám legyen, én hál Istennek jelen pillanatban meg is tehetem mert van félrerakott , spórolt pénzem, de akinek nincs az kb. meghal? Meg aki magánúton gyógyul az akkor minek tb-zen? Nem lesz ez sem olcsó, egy vizsgálat, csak a vizsgálat 20-22 ezer és még erre jön ha kell neki még plusz lelet, meg a kezelési költség, de mit lehet tenni?
Valószínűleg azért nem veszik fel a telefont, mert dolgoznak, és a telefonok felvételére Nincs külön személyzetük.
Ha minden egyes telefont felvennének, akkor éppen csak a beteget nem tudnák ellátni, aki bent van a rendelőben. Hihetetlen, mi?
A megfelelő mennyiségű szakdolgozó és az egészségügy működésének biztosítás nem az egészségügyi személyzet, hanem az állam feladata.
Mit nem lehet azon érteni, hogy VAGY felveszi állandóan a telefont VAGY vizsgálja és kezeli azt a beteget, aki éppen bent van a rendelőben?
A kettő egyszerre nem megy, ugyanis senkinek nincs 6 keze.
Mi lenne a megoldás? Mondjuk jelezni valahogy a kedves kormánynak, hogy kevés a munkaerő és legyenek kedvesek felvenni egy asszisztenst, akinek csak az a dolga, hogy fel vegye a telefont és előjegyzés adjon. De ez ugye luxus. Ez hagy ne az orvos hibája legyen már.
Ha ott lennél a rendelőbe a bajoddal, mert mondjuk bevitt a mentő, és at orvos ahelyett, hogy veled foglalkozik, percenként felvenné a telefont, akkor az lenne a bajod.
Fel lehetne végre fogni, hogy az eü működésképtelensége nem az ott dolgozók hibája. Mit gondolsz, azért nem veszik fel a telefont, mert egész nap recskáznak? Hát nem baszki. Azért nem veszik fel, mert dolgoznak, és az időpont adasra külön személyzetre lenne szükség, amit bnak biztosítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!