Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » őszintén, van olyan ember aki...

őszintén, van olyan ember aki szerint hasznosak a pszichológusok, pszichiáterek?

Figyelt kérdés

amikor én jártam csak rosszabb lett minden, mert azzal hogy beszéltünk róla csak előtérbe hoztuk a problémákat.általában semmmilyen tanáccsal nem tudnak szolgálni, csak arra képesek amit a könyvből megtanúltak. ami nem feltétlen megfelelő minden páciensre. csak én érzem azt hogy egy nagy kamuszakma?

minden ismerősöm aki járt ilyenre nem lett jobban tőle...



2013. máj. 14. 08:43
 1/8 anonim ***** válasza:
91%

Tanár vagyok, egy középsuliban tanítok, és nem tudom, mi volna velünk az iskolapszichológus nélkül.

Nem látom kamuszakmának, inkább nagyon is szükséges és hatékony.

2013. máj. 14. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
88%
Ne keverjük a pszichológust a pszichiáterrel, nem ugyanaz. Az egyik orvos, a másik nem. Gondold el, amikor egy tűzoltó valakinek az agyát szedegeti össze az aszfaltról, milyen lelki sebeket okoz benne. Hazamegy este, és beszélje meg a feleségével? Vagy fojtsa el és majd lesz valahogy, vagy bekattan, vagy nem?
2013. máj. 14. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
56%

Én is éreztem már így, hogy tiszta feleslegesek. Tudom közhely, de minden fejben dől el.

Ha valaki beszélgetni akar, akkor szerintem igazán mindegy, hogy egy szakképzett pszichológus vagy egy hétköznapi emberrel beszélget.

Erről lehetne vitatkozni, hogy kamuszakma-e vagy sem.....

2013. máj. 14. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
93%