Kezdőoldal » Egészség » Immunrendszer, fertőzések » Elkaphattam olyantól a koronav...

Elkaphattam olyantól a koronavírust akivel egy háztartásban élek és 2 napja kapta meg az oltást?

Figyelt kérdés
Teljesen laikus vagyok de úgy tudom a vakcina ugye tartalmazza a vírust is, na mostanában nem igen voltam sehol viszont tegnapról mára erős fejfájás (főleg köhögésnél) 38,5 fokos lázam van és irtó gyenge vagyok ma reggel óta. (köhögés tegnap kezdődött) akivel pedig egy háztartásban élek ő pénteken oltatta be magát. Létezhet hogy tőle kaptam el? 4 napja egyébként sehol nem voltam, ezért gondolok rá esetleg, hogy a vakcinában található virussal ő fertőzött meg.

2021. márc. 21. 22:03
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
34%
Kéne tudni, hogy mennyi a lappangási idő.
2021. márc. 21. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
87%
Istenem! Mondd, hogy nem komoly a kérdés!
2021. márc. 21. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
80%
F... off az okos lepontozóknak. Azért kérdeztem a lappangási időt, mert a) nem tudom, nem foglalkoztam vele b) ha több, mint két nap, akkor be lehet bizonyítani a kérdezőnek, hogy nem a vele egy háztartásban élőtől kapta meg a covid-ot, feltéve, ha megkapta.
2021. márc. 21. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
85%

Nincs vírus a vakcinában, némelyikben elölt van de az se fertőz.

A lappangási idő 2 hét is lehet, korábban is fertőződhettél, de ő is lehet koronás, nem tesztelnek oltás előtt.

2021. márc. 21. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
73%

Nem kaphattad el tőle, az oltásban vagy inaktivált vírus van, vagy csak a vírus egy kicsi része, szóval attól biztos nem lehet fertőzést kapni vagy fertőzni.

Viszont simán elkaphattad a covidot mástól, lehet több mint 4 nap a lappangási idő. Hívd fel a háziorvosodat. Jobbulást!

2021. márc. 21. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
81%
Vagy épp ő kapja e most tőled! Szomorú!