Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Hogyan hihetnék jobban magamban?

Hogyan hihetnék jobban magamban?

Figyelt kérdés

Másodéves orvostanhallgató vagyok jelenleg. Őszintén borzalmasan érzem magam. Totál úgy érzem mintha csak a szerencsémen múlna hogy még nem csúsztam és nagyon olyan mintha mindenki okosabb lenne nálam. Rengeteget halogatok, mert félek a nehezebb dolgokba belekezdeni és ezzel most még nagyobb bajba sodortam magam, aminek most tényleg lehet hogy csúszás lesz a vége. Én is érzem hogy nem hiszek/bízok magamban eléggé, de nem tudom mit lehet ezzel kezdeni.

Semmi önbizalmam nincs már.

Valaki aki hasonló cipőben járt tudna valami tanácsot adni? Kétségbe vagyok esve teljesen, folyamatosan sírhatnékom van.



jan. 17. 21:08
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Menj el mentálhygienes szakemberhez, ő tud tanacsot adni, sőt szerintem az egyetemed ezt a hallgatóknak biztosítja is. Én sajnálom h korábban nem éltem a lehetőséggel. Még megpróbálhatod, vagy majd a köv. félévben bárhogyis alakul.
jan. 18. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Ugyanebben a helyzetben vagyok ezért követném a kérdést..

Elsős vagyok, még azt se sikerült elhinnem, hogy tényleg bekerültem. Egész évben azt éreztem, hogy én nem vagyok idevaló és rajtam kívül itt mindenki zseni. Legtöbben már rég végeztek a vizsgákkal, nekem meg még hátravan két fő tárgyam amikből egyszer se voltam vizsgázni, az utolsó pillanatban mindig leadom a vizsgákat mert azt gondolom, hogy úgyis megbuknék. Egyszerűen el se tudom képzelni, hogy én valaha túljutok az első féléven..

jan. 19. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Haha mintha csak magamat hallanám #2! 😅 Kitartást neked!!
jan. 19. 20:09
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Ugyan ez van, bár én nem orvosira járok. :)
jan. 19. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje: