Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Ilyenkor mit lehet tenni?

Ilyenkor mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
Sziasztok március elején hozzánk költözött a férjem nagy lánya aki lassan 14 éves lesz, tegnap mondta hogy megjott neki a menstruációja és annyira éles a fájdalom hogy hányt ez miatt, nem tudom hogy milyen ez mert azok a szerencsés emberek közé sorolható magam akiknek épphogy csak fáj ha megjon, viszont szeretnék valamit csinálni hogy ez változzon, nekünk közösen 2 lányunk van az 2 éves a másik 4 honapos tehát ez a gond meg nem áll fönt, de szeretnék a nagyobb lányomnak is segíteni, vigyem el nőgyógyászhoz?? Ez az egyetlen dolog ami eszembe jutott, hátha tudna neki fel írni valamit ami enyhíteni tudja a fájdalmat, nagyon sajnálom szegényt el nem tudom kepzelni mennyire fájhat neki. Előre is köszönöm a segítséget!

márc. 16. 08:31
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
49%

Milyen jó olvasni, hogy ilyen emberek is vannak!


Rendes ember vagy, hogy ennyire törődsz a gyerekkel. Elviheted gyereknőgyógyászatra, ahol meg tudják vizsgálni őt úgy, hogy nem sérül a szűzhártyája sem. Lehet, hogy vizsgálatra sincs szükség, és az orvos tud neki segíteni, hogy milyen gyógyszert szedjen (fájdalomcsillapítót), ha nagyon szenved.

márc. 16. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
Hoxa - Online pletyi nőknek 728x90
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Mióta mentsruál a lányka?

Első menstruációknál természetes, mindannyian máshogy vagyunk összerakva, 1-1 hónapban előfordulhat hogy ilyen tüneteket produkál.

Ha rendszeresen ennyire fáj neki akkor érdemes elvinni gyereknőgyógyászhoz, de több mint valószínű hogy semmi probléma és csak azt tudná javasolni, hogy fájdalomcsillapítót szedjen, esetleg fogamzásgátlót írna fel bár az életkora miatt nem biztos hogy javasolná.

Addig is próbálkozzatok fájdalomcsillapítóval, nekem az algo flex m jött be, ami nagyon jó még az a flector por, esetleg ketodex.

Hányinger esetén pedig b6 vitamin

Jobbulást és jó egészséget!:)

márc. 16. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

A flector por túl erős lenne 14 évesnek, bár kétség nélkül az egyik legjobb fájdalomra.


Nospa, algoflex m, mást a gyerek nőgyógyász se javasolna.

márc. 16. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Nekem az ibuprofen tartalmú fájdalomcsillaptó jött be, próbáljátok ki. Advil pl. Ha nem csillapodik nyilván orvost kell hívni. De azon kívül, hogy ők is adnak fájdalomcsillapítót szuriban mást ne várj.
márc. 16. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
Rejtvényjáték- Jól látom, hogy unatkozol? 728x90
 5/11 anonim ***** válasza:
Nekem az összes mensim ilyen. Nem eszek-iszok és jobb esetben nem hányok. Gyógyszer kilőve, vagy nem hat vagy kijön. Meleg vízbe beülni hason fekve és az ellazítja valamennyire.
márc. 17. 05:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat, majdnem 2 éve hogy megjott neki először, az is a probléma egy részt hogy nagyon sovanyka szegény 167 cm és csak 50 valamennyi kg, keze lába olyan mint egy pálcika 😥, sajnos nálunk nincs gyerek nőgyógyászat a városban, mi Romániában élünk, de fel fogom hívni az én orvosom hátha még nézne szegényt, így mégsem maradhat. 😓
márc. 18. 07:11
 7/11 A kérdező kommentje:
Gyógyszert sem akarok neki találomra adni,meg próbálom az orvos de köszönöm a segítséget mindenkinek!
márc. 18. 07:14
 8/11 anonim ***** válasza:
Akkor nem adsz neki fájdalomcsillapítót ilyenkor? Úgy én is nehez bírnám, hánynék is szerintem. Szerintem a gyerekorvosát és elmondod a problémát, akkor tud ajánlani fájdalomcsilapítót, amit szedhet. De gondolom láz és fájdalomcsillapítót szokott kapni, ha beteg, ugyanazokat szedheti mensi alatt is.
márc. 18. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Persze hogy adok fájdalom csillapítót neki de nem tomom össze vissza mindennel, ezt fentebb is említettem, mivel nagyon sovány és nem is sokat eszik az eros gyógyszer sem jó neki.
márc. 18. 10:48
 10/11 anonim ***** válasza:
Az miért össze vissza gyógyszeradás, ha kap olyat, amit eddig is szedett? Vény nélkül kapható gyógyszereken agonizálsz. Rá van írva mikortól mennyi szedhető. Most vírusidőszakban remélem el is hajtanak a nőgyógyásztól ilyen hülyeség miatt. Olvasd el a betegtájékoztatót vagy bízd az apjára, hogy mit ad neki. Agyrém, komolyan.
márc. 18. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!