Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » 2020 nov TSH-m 3,41 volt....

2020 nov TSH-m 3,41 volt. Idén áprilisban 0,08 ezért júniusban ismét elmentem vérvételre ott a TSH 4,26. Itt felkerestem endokrinológust aki mondta szedjek szelént és D-vitamint 6 hétig ez letelt és most a TSH 5,430 az anti-tpo>1300. Mire utalhat ez?

Figyelt kérdés

aug. 18. 17:59
 1/5 A kérdező kommentje:
Július 28-an vettem be esemény utáni tablettát nem tudom ez befolyásolta-e. Holnap megy az endokrinológushoz az eredménnyel.
aug. 18. 18:00
 2/5 anonim ***** válasza:

Autoimmun pajzsmirigy gyulladásra utal. Az elején egy ideig kialakulhat túlműködés (TSH=0,08), de hosszútávon a pajzsmirigy nem termel elég hormont. Meg kell nézni a T3, T4 szintet is, de alapvetően a hiányzó hormont pótolják majd.

Az esemény utáni tabletta nem befolyásolja az eredményt.

aug. 18. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
T4 az jó volt mindig
aug. 18. 18:31
 4/5 A kérdező kommentje:
És így majd nehezen lehet babám? Meg nem szeretnék de minden vágyam hogy egyszer anya legyek.
aug. 18. 18:32
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
Lehet babád nUgi. Ez a sok változás egyébként evszak miatt is függ... Nekem a téli időszakban emeltek eddig mindig, most meg kevert felosztásban szedem euthyroxot Pl.: Télen 5 nap 50 micro, 2 nap 75 microgr, nyáron csak 50 microgr
aug. 18. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
Vegán D-vitamin

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!