Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Menstruációs migrén (?)

Menstruációs migrén (?)

Figyelt kérdés

Akik szintén ebben szenvedtek, van valami tippetek ellene / tompítására ami nektek bevált?

Vagy ennyi lenne, hogy akár 1 hétig tűrni kell és szedni a gyógyszert ami vagy hat vagy nem és utána úgyis újra kezdődik? :/



szept. 28. 13:39
 1/4 anonim ***** válasza:
40%
Nekem csak 1 nap szokott lenni, beveszek gyógyszert és pihenek. De az 1 hét az azért eléggé életminőség romboló. Vizsgálták már a hormonjaid?
szept. 28. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Talán 6 éve, fogamzásgátló felírás előtt csináltak de már nem vagyok benne biztos. (véralvadási zavart tuti néztek - nincs)

MR-en voltam kb 3 éve, hogy más ki legyen zárva. (Neurológus által, aztán megkaptam hogy migrén és ennyi)

Igazából most volt 1 hét, amúgy változó hogy hány napig fáj. Átlagosan amúgy 4nap szokott lenni.

szept. 28. 15:25
 3/4 anonim ***** válasza:
23%
Fogamzásgátlót szedsz?
szept. 28. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
30%
Hormonmentes Jankának van egy videója a fogamzásgátlók mellékhatásairól. Ha régóta szeded, akkor simán lehet, hogy nem a mensid miatt van (az csak rátesz a hormonváltozás által), hanem a foggátlódtól.
szept. 28. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!