Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés

Az normális, hogy a párom állandóan szagolgat ott lent, nálatok ilyen előfordul?

Állandóan odarakja alváskor az orrát, néha még a fejét is megrázza hozzá.

Keress kérdéseket hasonló témákban: idegesítés, nemi élet

 2016. aug. 26. 11:55  Privát üzenet  

A válaszok
Hat ha jo a nuni illata, biztos kell neha...

A válaszíró 56%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont 2016. aug. 26. 12:07 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Állandóan? Nem, nem normális.

Persze nem lenne ezzel semmi probléma, ahogy a legtöbb fétissel sincs semmi baj, amíg azt nem viszik túlzásba. Mivel teljesen lejön abból, amit írtál, hogy téged ez zavar, úgy már viszont baj. Mond meg a párodnak, hogy türtőztesse magát. Engedj neki néha, de tudja hol a határ. Ez így legyen egyensúlyban.

De nehogy már csak úgy tudjon elaludni, hogy a fejét a lábad közé teszi.



A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/2Időpont 2016. aug. 26. 12:22 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
A barátnőm 47 éves . Szerinte változó korba lépett. Állandóan álmos fáradt. Az utóbbi időben elég sűrűn előfordul vele, hogy nem emlékszik pl. délután . Hogy reggel beszélgetett...
Sárgás véraláfutások vannak állandóan a tenyeremen, de csak az egyiken, súlyzós edzéstől. Nem fáj, csak érdeklődöm, hogy ez normális-e, másnál is előfordul? Egyébként vastag...
A magas fehérjebeviteltől állandóan enyhe hányingerem van. Előfordul másnál is, és mit tesztek ellene?
Hetek óta állandóan megszakad a DIGI netem. Másnak is előfordul mostanában?
Már nagyon elegem van. A babámnak egy kicsit elállóak a fülei.Állandóan megjegyzik,kinevetik. Mással is előfordul ilyesmi?
Én 1 hónapja, és 3 napja szedem a Dienille fogamzásgátló tablettát. Azóta állandóan hányingerem van, és rossz a gyomrom (hasmenés). Szerintetek másoknál is előfordul?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Nők egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!