Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Esemény utáni tabletta után...

Esemény utáni tabletta után megjön hamarabb?

Figyelt kérdés
Csütörtökön történ óvszer baleset, másnap reggel azaz pénteken be is vettem az esemény utánit. Kb 9 óra telt el. Azt olvastam hogy pár nappal később megjon a menstruáció a gyógyszertől. Eltelt azóta 4 nap és semmi vérzés. Menstruációs fájdalmaim vannak és puffadt a hasam. 1 8-ra várom a menstruációm.

2018. okt. 9. 23:09
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Bekavarja a menstruációt az biztos .

2 ismerősöm vett be az egyikőjüknek később jött meg pár nappal

A másik ismerősömnek 1 hétig pecsételt 2 napig vérzett

Az is előfordulhat higy hamarabb jön meg ,gondolom függ attól is h milyen közel van a menstruáció ideje

2018. okt. 9. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Elég durva hormonlöket, úgyhogy gyakorlatilag bármi lehet. Nekem ezután a tabletta után 3 hónapig nem állt be a menstruációm.
2018. okt. 9. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Nem kötelező utána egyből vérzésnek jelentkeznie. Viszont BÁRMI normális utána kb fél évig.
2018. okt. 10. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
Kvizlabirintus.hu Kérdések, felfedezés, stratégia

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!