Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés

Belara fogamzásgátlótól még több pattanás?

PCOSra kaptam fogamzásgátlót, mert eléggé pattanásos vagyok. Már egy hónapja szedem, de egyre több pattanásom van. Le kell cserélni más fogamzásgátlóra?

  febr. 7. 15:32  Privát üzenet  

A válasz
Sajnos még nem érkezett válasz.



Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése


Kapcsolódó kérdések
Fogamzásgátlótól pattanások?
Ha a legalacsonyabb hormontartalmú fogamzásgátlótól durva hangulatingadozásaim vannak, érdemes kipróbálnom mást, vagy inkább hagyjam az egészet?
Létezik hogy a fogamzásgátlótól nem lesz szebb az arcbőröm?
A fogamzásgátlótól állandóan nőgyógyászati bajaim vannak, viszont csak az használ a patranásaimra. Mit csináljak?
Fogamzásgátlótól pattanások a ciklus első felében?
Fogamzásgátlótól pattanásosodás?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Nők egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!