Kezdőoldal » Egészség » Szemproblémák » Baj, ha bent hagyom éjszakára...

Baj, ha bent hagyom éjszakára a kontaktlencsét?

Figyelt kérdés
Nagyon nehezen birom még berakni mert kezdő vagyok,és kétlem hogy reggel álmosan tapasztalatlanul iskola előtt be tudnám rakni,szal baj?:S
2008. nov. 2. 18:42
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Attól függ milyen fajta..ha kiterjesztett viselésű annyira nem. De amikor én kezdő lencseviselő vtam hajnalban fél órával előbb keltem h be tudjam tenni annyira nem ment...de most már csak 2 mp. Két hét alatt bele lehet jönni ilyen bénáknak is mint én:D
2008. nov. 2. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszi:DHÁt nemtom milyen lencse,valami cillinderes,és elég nagy,olyasmit mondott a doki h lehet benne aludni cask ki fog száradni a szemem és az kellemetlen,ez hogy van?
2008. nov. 2. 19:13
 3/5 anonim válasza:
100%
szerintem ne hagyd bent éjszakára, biztos, h nem tesz jót a szemednek. nekem is egyik ismerősöm csak akkor hagyta benne,mikor bulizni ment és már nagyon részeg volt mire hazaért :)
2008. nov. 2. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Semmiképp ne hagyd benn. Nagyon rossz lesz egész nap utána. Inkább kelj fel előbb, hogy legyen időd berakni, de ne hagyd benn. Bajod végülis nem lesz, de rettentően kellemetlen lesz.
2008. nov. 2. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
Baj, valóban felléphet szemszárazság, és kellemtlen lesz, ha nem "légző" lencséd van! Nekem 3 éve van kontaktlencsém, és eddig csak sulibanaz órákon aludam benne...És mindig vedd ki és ne aggodj, tényleg hamar meglehet tanulni!:)
2008. nov. 7. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu