Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Úgy érzem átvertek Jófogáson....

Úgy érzem átvertek Jófogáson. Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Vettünk a gyereknek egy játékot, amit nagyon szeretett volna. Csak annál a hirdetőnél találtunk, Ő pedig csak előre utalással küldte volna. Foxpost-ba kértük, elutaltuk az árát. Elméletileg hétfőn adta fel, máskor ilyenkor már rég itt volt. Semmi e-mailt, értesítést nem kaptam, még nyilvántartásba vételt sem. Az eladó küldött egy csomagszámot, beírtam a foxpost rendszerébe a számot és jött a hidegzuhany.... A megadott számmal csomag nem létezik.... Azt hittem a guta megüt. :( Írtam neki, hogy valami nagy gáz van, de erre már nem is válaszol. Normális válaszokat szeretnék, "Minek utaltál előre", "Ezt jól megszívtad" stb köszi, de nem érdekel!
2020. ápr. 29. 16:14
 1/3 anonim ***** válasza:
Küld el a csomagszámot.
2020. ápr. 29. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Van a jófogásnak erre egy címe, ahol jelentheted és mivel a feladás bizonyíthatóan nem történt meg, szerintem jó pozícióból indulsz.
2020. ápr. 29. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, már nincs semmi baj, megjött az automatába. :)
2020. ápr. 29. 21:45

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!