Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Gruppi.hu tapasztalatok?

Gruppi.hu tapasztalatok?

Figyelt kérdés
Tegnap rendeltem tőlük egy fűkaszát, egyelőre még semmi, de 10 napos szállítási időt adtak meg, szóval nem is csoda. Csak kiváncsi vagyok kinek, milyen tapasztalata van velük. Nem számítok minőségre, piacos, kínai kaszát rendeltem, és nem is várok többet. De azért legalább azt kapom ami a képen van?

2020. jún. 17. 15:20
 1/4 A kérdező kommentje:
Közben böngésztem a gyakorit (tudom, ezt kellett vonla először), és kb 10-ből 8 ember negatív véleménnyel élt. Silány termék, 10 nap helyett 1 hónap alatt jött meg stb. Pénzt visszafizetni is nehezen, vagy sehogy. Szóval küldtem nekik email-t, hogy lemondom a rendelést, és rendeltem máshonnan. Remélem ténylegesen ki is törlik a rendelést, de szerencsére utánvéttel rendeltem, szóval pénzvisszafizetéssel nem lesz baj, és ha mégis kiküldenék akkor egyszerűen nem veszem át.
2020. jún. 17. 16:09
 2/4 anonim ***** válasza:
Hát igen. Előbb kérdezünk, utána rendelünk. Fordítva teljesen értelmetlen...
2020. jún. 17. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Sajnos fordítva csináltam mint látható. De ilyenekből tanul az ember.
2020. jún. 17. 18:18
 4/4 anonim válasza:

Másodszor estem ugyanolyan gödörbe! Pár hónapja a Médiateleshopnál (Ez nem a Médiashop (ők egy korrekt cég), hanem egy teljesen másik cég, csak a nevük hasonló) szerettem volna masszázs matracot vásárolni, de teljesen mást küldtek ki, mint ami meg volt rendelve. Nehezen kaptam vissza akkor a pénzem 1 hónap múltán. Nem tanultam belőle eleget..... Január végén - mivel nem lehet gyógyfürdőbe járni, és szükségesnek éreztem - megláttam Gruppi internetes hirdetményében egy igen szép kivitelű masszázsmatracot 75 % kedvezménnyel (4O.OOO.- Ft-nál nem sokkal kevesebbre értékelve) 7.99O.- Ft+postaktsg-ért) a Gruppi oldalán, Egyedi Termékek termékeként reklámozva. 71-en meg is vettük!...... Mikor kibontottam, csak ámultam-bámultam. A dobozban (a hirdetményben bezzeg nem!) egy francia nyelvű ismertetőn rajta volt a termék száma is (BYM62Oc). Egy gyatra minőségű kinai (interneten - több helyen - kb. 13.OOO.- Ft-ért kapható) masszázs matracot kaptam, mely köszönőviszonyban sem volt a Gruppi hirdetményében látott termékkel, ráadásként a váll kapcsolója is hiányzott róla...... Gruppi az Egyedi termékekhez utasított. Velük leveleztem majd 3 hétig. Különböző nevű ügyintézőik (Anett, Vivien, Andi, Kitty) sokkoltak különböző kifogásaikkal, kéréseikkel. Ha egy ismerős nem engedte volna meg, hogy bankszámlájára utaljanak, postán vissza sem adták volna a nekem járó összeget.Futáruk díját 99O.- Ft-ot levonták a végül nem ám az Egyedi Termékek akikkel levelezgetnem kellett, hanem - mint kérdésemre válaszolták - a Gruppi üzemeltetője a Xentury Média Kft által a "folyamat" végén küldött összegből, melyet először tévesen utaltak (más összeget), s a nekem szívességet tévőnek kellett a különbözetet visszautalni! Ebben a "folyamatban" üzleti összefonódásban részt vevő cégek: Gruppi, Xentury Média Kft, Egyedi Termékek Fercoline Consulting Kft, és az e-mailben küldött számlát kiállító Skynet World Group Kft! Ez rossz kör volt! Ördögi kör volt sok stresszel....................

Soha többet nem vásárolok az interneten tőlük, de azt hiszem műszaki cikket máshonnan sem! Mindenki okuljon ebből a történetből!

2021. febr. 26. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!