Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Miért lehet az hogy nagyon...

Miért lehet az hogy nagyon félek a főzéstől? mármint ha én akarok valamit főzni akkor totál parázok hogy elrontom vagy ilyesmi. egyébként nagyon kezdő vagyok 32/N

Figyelt kérdés
egyébként a sütéstől nem félek, amúgy tök béna és nagyon kezdő vagyok főzés terén, az egyetlen amit félelem (és rossz érzés a melkasomban) nélkül el tudok készíteni az zacskós leves mármint olyat amit fazékban kell "főzni" valszeg mert olyat már egy csomószor csináltam, bár akkor is van bennem vmi feszültség de nem vészes. amikor életemben először főztem száraz tésztát majdnem elsírtam magam mert annyira paráztam meg totál ideg voltam és még a víz is kifutott.

2022. máj. 10. 10:28
 1/4 A kérdező kommentje:
hopsz kétszer írtam h kezdő vagyok bocsi
2022. máj. 10. 10:29
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Én is így voltam, mert soha nem tanítottak főzni, csak magamtól próbáltam rájönni, mit hogyan kell csinálni. Mindig attól féltem, hogy az étel nyers marad, ezért túlfőzem, sütöttem.

Évek során megtanultam bizonyos ételeket jól elkészíteni, de ha idegeneknek kellett főzni, mindig rosszul voltam.

Amikor új párom lett, együtt szoktunk eleinte főzni, így sok mindent tanultam, és egyre magabiztosabb lettem.

Szerintem azok, akik tanultak, mondjuk anyukájuktól, főzni, nem paráznak, nagy előny. Lehet szakácskönyvből is megtanulni, de mégsem ad olyan magabiztosságot.

2022. máj. 10. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Kevés a gyakorlatod a főzésben. Idővel nem lesz problémás, főleg, ha megdicsérik a főztöd.

Kérj tanácsot az idősebb, gyakorlottabb szomszédasszonytól (kolleganőtől), menj el hozzá amikor főz, vagy hívd el magadhoz, amikor Te főzöl. Sokat nyersz ezekkel.

2022. máj. 10. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
köszi a válaszokat <3
2022. máj. 31. 12:07

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu