Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Megtévesztő ár miatt írtak a...

Megtévesztő ár miatt írtak a panaszkönyvbe,mi a teendő?

Figyelt kérdés
Eladó vagyok, az üzlet árváltozás alatt van folyamatosan,egy termék 2 helyen is ki volt téve,egy helyen a reális árral, másik helyen még az akciós ára maradt kint,a vásárló beírt a panasz könyvbe,jogosan. mi a teendő? Mit lehet válaszul írni? Kell kártérítést fizetni? Illetve büntethetnek ezért? Az árat nyilván korrigáltuk.

#ár #eladó #Fogyasztóvédelm
2022. máj. 13. 17:46
 1/4 anonim ***** válasza:

Büntethetik a céget avagy a tulajt.

Azonban kétséges, hogy tovább megy az átlagember a fogyasztóvédelem felé az ügyben.

2022. máj. 13. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
És ha nem viszi tovább a fogy.védelemhez...? A fogy.védelem mondjuk jön fél év múlva ellenőrizni és belenéz a vásárlók könyvébe, utólag büntethet ilyenért ?
2022. máj. 13. 18:30
 3/4 anonim ***** válasza:
Ha már te, mint eladó foglalkozol a témával: miért nem adtátok oda neki az akciós áron?
2022. máj. 13. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Ilyenkor kötelességed neki az olcsóbb áron odaadni.

Ezt miért nem tudod?

Megkapta az olcsóbb áron?

Ha nem, akkor joggal panaszkodik.

Ha visszajön, rendezd el a dolgot, és utána beírhatjátok (együtt) a panaszkönyvbe, hogy rendben van.

2022. máj. 13. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!