Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Packeta automatában feladott...

Perec21 kérdése:

Packeta automatában feladott csomag kézbesítése leállítható?

Figyelt kérdés
Egy termékemet eladtam, és Packeta automatás feladás történt, de még nem vitte el továbbításra az automatából a Packeta. Viszont egy tartozék helyett egy másik készülékbe valót tettem be tévedésből a csomagba, ami nem jó az eladott készülékhez. Le tudom-e állítani, lemondani a továbbbítást? Mert akkor kivehetném az automatából és kicserélve a tévedésből beletett tartozékot a jóra, újra el tudnám küldeni a csomagot. Mert különben külön kellene elküldeni a jót egy csomagban, és a címzettnek meg visszaküldeni a tévedésből elküldött tartozékot. Ami plusz idő és plusz költség.Most hétvége van, így nem tudok konzultálni a Packeta ügyfélszolgálattal ezért érdekelne a tapasztalat. Lehetséges a leállítás?

dec. 3. 12:32
 1/1 anonim ***** válasza:
Ebben az esetben felesleges, mivel ne gondold, hogy a visszaküldés ingyenes. Szóval jobban jársz, ha külön csomagként elküldöd azt az alkatrészt a vevőnek.
dec. 3. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!