Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Szolgáltatók telefonos ügyféls...

Szolgáltatók telefonos ügyfélszolgálatainál gépi hang közli, hogy a beszélgetést rögzítik. De amikor én is mondom, hogy rögzítem, vagy lerakják a telefont, vagy nem vállalják a beszélgetést. Nekem talán nincs jogom megvédeni magamat?

Figyelt kérdés
Ha valaki tudja, hogy ebből a tekintetből hogyan lehet megfogni a szolgáltatókat, az írja meg! Úgy tudom, hogy nemcsak a szolgáltatónak van jogában rögzíteni a beszélgetést, hanem az ügyfélnek is állampolgári joga. Ide válaszként a konyhanyelvű magyarázat mellé érvelést is várok hivatkozva jogszabályi pontokra. Köszönöm!
2011. jan. 24. 11:01
 1/1 anonim ***** válasza:
nagyon egyszerű.Ne mond nekik,hogy rögzíted a beszélgetést.Attól még egy vitás ügyben ugyanúgy bizonyíték lesz ,ha letagadják amit mondtak telefonban.Ugye vitás esetben azt szokták hazudni ,hogy már törölték a felvételt,mármint a szolgáltató,na ilyenkor kell benyögni ,hogy neked megvan.Ha erre pampognak ,hogy nem kértél engedélyt ,mond azt ,hogy kértél és beleegyeztek ,de csak a kérdés után kezdted rögzíteni a felvételt, tehát maga az engedélykérés azért nincs rajta.Ha ilyenkor azt mondanák ,hogy ez nem igaz és ja akkor mégsem törölték a felvételt ,már meg is vannak szivatva.
2011. aug. 27. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!