Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Online rendeltem egy sony...

Online rendeltem egy sony xperia m készüléket, ma jött meg és összerakva ezt írja: "sim not provisioned error code mm#2" Mi a teendő ilyenkor?

Figyelt kérdés
2014. ápr. 25. 10:45
 1/5 anonim ***** válasza:
Új vagy használt?
2014. ápr. 25. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Új, csak online rendeltem a telenorból.
2014. ápr. 25. 12:20
 3/5 anonim ***** válasza:

Biztos hogy telenoros sim kártya van benne? Vagy esetleg független a teló?

Próbáld ki más sim kártyákkal is, ha nem megy akkor vidd be a szolgáltatóhoz.

2014. ápr. 25. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Igen, új előfizut kötöttem, együtt kaptam az új sim kártyát és a telót. Esetleg az nem lehet a baj, h a megrendelés állapotánál még az áll, h teljesítés alatt? A futár még nemért vissza a szerződéssel, ilyesmire gondolok. De azért köszönöm a választ.
2014. ápr. 25. 12:39
 5/5 anonim ***** válasza:
ezt nem tudom sajnos, de próbáld meg felívni az ügyfélszolgálatot
2014. ápr. 25. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!