Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit tegyek szerintetek?

Mit tegyek szerintetek?

Figyelt kérdés
Középiskolás tanár vagyok , és idén kaptam egy osztályt , ahol van egy pár bukott gyerek akik órán mindig hangoskodnak , és már a kollégák ezt mondják nekem rendszeresen. Adtam már neki 2-est , de nem hatott neki kémiát tanítok és az órán is elfogadhatatlanul viselkedett tehát oda is írtam egy 1-est de az se hatott. nem szeretnék osztályfőnökit adni , mert előtte szeretnék egy jobb megoldást , és nem olyan primitív dolgot mint az osztályfőnöki. Hozzáteszem , beszéltem vele 4 szem közt (ha úgy vesszük 6, mert szemüveges vagyok;) ) de az se hatott neki.

2014. dec. 8. 19:50
 1/4 anonim ***** válasza:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD LOL :DDDDDD
2014. dec. 8. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Fogadó óra?
2014. dec. 8. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Ha megkapják, soha többé nem fognak tanulni, hiszen átmennek, csak rossznak kell lenni. :D

Nemhiába bukottak. Az osztály előtt meg kell kérdezni, hogy idén is meg akarna bukni? Akkor be se kell jönni az órákra, a cél akkor is egyértelmű.

2014. dec. 8. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Mivel bukott gyerekekről van szó, a szüleiket valszeg nem érdekli a sorsuk vagy csak egyszerűen nem bírnak velük (rossz szülők).


Azt javaslom legyél kemény. Féljenek tőled. Ahogy visszaemlékszem iskolás éveimre, az ofőim mindig így kezelték az ilyeneket. És hatásos volt! Hívasd be a szüleiket (hogy lássák, nem tűröd ezt)! Adj 1-eseket! Írj a szülőknek az e-naplóba!


Azzal, hogy más tanárok óráján is rosszak, te nem tudsz mit kezdeni.


Tanulásra nem tudod ösztönözni őket, de azt ne hagyd, hogy a többi diákot hátráltassák!

2014. dec. 9. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu