Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ha a variátorba kissebb...

Ha a variátorba kissebb görgőt teszek akkor nagyobb fordulaton repül ki, ha nagyobbat akkor pedig alacsony fordulaton nyit a variátor igyvan jól tudom?!?!?

Figyelt kérdés

2015. júl. 12. 05:35
 1/5 anonim ***** válasza:
A variátor nem teljesen így működik, de az összefüggést jól sejted. Minél nehezebbek a görgők (minél nagyobbak), annál alacsonyabb motorfordulatnál kezdi el módosítani az áttételt. Minél nyomatékosabb a motor, annál nehezebb görgőket érdemes belerakni (és annál alacsonyabb fordulat tartományon járhat a motor normál üzemben). Amit te leírtál, az inkább a röpsúlyos kuplung. Az "repül ki".
2015. júl. 12. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Igen igazad van a kuplung repül ki a variátor pedid az áttètelt módosítja. Aeroxot kèszülök tuningolni ès az ellenkezőjèt hallottam , ès csak biztos akartam lenni a dolgomban. Nekem az lessz a jó ha magasabb fordulaton kezd dolgozni a varió, hogy jobban gyorsuljon a gèp. Kb.9500 nál nyit a kuplung ès kb.10500 kezd nyitni a variátor úgytudom a szakèrtő Egümotorsztól hogy ez ideális 70- es hengerhez, ès igen azzal is tisztában vagyok hogy az már nem seg3dmotor kategória!!🙆
2015. júl. 13. 16:28
 3/5 anonim ***** válasza:

9500-nál nyit a kuplung? Te jó ég! Hova forgatod annyira?

Nekem a 2t motorjaim egyike sem forgott többet 8000-nél üresben sem. Általában 3-6000 között voltak használva, és csodásan mentek. Ha te 9500-nál indulsz csak meg, nemcsak a hajtásláncot fogod szétveretni, de a hengered is hamar megeszi ez a fordulat (mert gondolom ez is 2t).

A variátorral kapcsolatban, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy ebbe valami speckó variátort raktak, ami fordítva működik, csak nem tartom túl valószínűnek. Eddig az összes vari, amivel találkoztam, úgy működött, ahogy az elején feltételeztük.

2015. júl. 13. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Mièrt működne fordítva? Nem èrtelek? Áttètelt,módosít te is ezt irtad nem? Ez egy mid-race motornak kèszül alapból 12 ezres órát ajánlanak hozzá úgyhogy nem hiszem hogy 6 ezren kellen működnie! A high- end motorok fordulata pedig 15-16 ezerig is terjedhet. Mi ezzel a baj?😏 Itt már nem szèrie mociról beszèlünk, full s6 !!!
2015. júl. 14. 06:07
 5/5 anonim ***** válasza:

Nem azt mondom, hogy fordítva működik, csak nem zártam ki teljesen ezt a lehetőséget sem. Láttam már egy-két igencsak szokatlan megoldást, ezért már szinte semmit nem tartok elképzelhetetlennek a technikai dolgokban.

Egyébként meg tévesen azt feltételeztem, hogy utcai közlekedőeszközről beszélünk, ezért említettem meg a fordulatszámot. Verseny gépnél nyilván mások a prioritások.

2015. júl. 14. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!