Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Tényleg nagymúltú német...

Tényleg nagymúltú német fürdőszobás cég az imhaus?

Figyelt kérdés

Az imhaus saját honlapja szerint az Imhaus német cég, máshol a neten azt is írják, hogy az imhaus 25 éves szakmai múlttal rendelkező vállalat, aminek új szalonja a budaörsi szalon.

Megnéztem a cégtárban, aszerint a magyar imhaus egy 2013 őszén bejegyzett Bt (imhaus Magyarország Bt.). Igaz az egyik kültagja egy hasonló nevű németországban bejegyzett cég, de azt is csak két hónappal azelőtt hozták létre, hogy kültag lett a magyar Imhaus Magyarország Bt.-ben. A német kültag cégnek saját honlapja sincs, nem találom nyomát, hogy fürdőszobákat terveznének, építenének.

Akkor milyen több éves szakmai múltról beszélnek a fürdőszobák terén?

Másrészt pedig a honlapon az szerepel, hogy Sörös Gábor az ügyvezető igazgató (ilyen poszt tudtommal egy Bt.-ben nincs is), de a cégtárban egy másik magyar cég szerepel az imhaus Magyarország Bt. üzletvezetőjeként, és csak ezt a céget képviseli a Sörös Gábor.


Szerintetek megbízhatok ezekután a szakértelmükben?



2015. dec. 1. 22:29
 1/3 anonim válasza:
Érdemes körülnézni a neten, mennyi negatív bjegyzés van róluk. A kérdés feltevése óta már eltelt egy kis idő, de ezalatt rengeteg átvert vásárló írta meg az esetét különböző fórumokon. Addig én is eljutottam, hogy kijöttek hozzám ingyenes fürdőszoba tanácsadásra. Ott még elég jópofák, bár viszonylag erőszakosak voltak már ekkor is (egy István nevű pasi). Aztán a helyszínen közlik, hogy a 3D-s tervezésre már bankkártyával érkezzek... elég gusztustalan. A tervezéskor már nagyon erőszakosak voltak, a termékek pontos ismerete nélkül választgatták be a fürdőszobába a különböző cuccokat. Ha konkrét dologra kérdezek rá, fogalma sincs róla, minél inkább kiderül a tudatlansága, annál inkább kezd rám nézve megalázó megjegyzéseket tenni, "jópofa" odaszúrásokkal elsikálni a szakmai hozzá nem értését (amit persze beszélgetés közben folyamatosan fényez, de látom, hogy belül üres a feje). Közben ekézi a felkészületlenségemet - vagyis azt, hogy miért nem akarok ott, helyben azonnal megrendelni és kifizetni mindent. Hogy mindenki így szokta: ő beledobál 400-500 ezer forintnyi terméket a kosárba, amiről a vevő pontosan nem is tudja, mi az, csak fizessen. Szóval: reszketnek azért, hogy valahogy kibeszéljék már a pénzt a zsebedből. A Homáron is van egy tanulságos eset, meg több arról is, hogy mennyit késnek a szállítással és ez milyen károkat okoz a megrendelőnek. A kiszálltáskor az áru sokszor sérült vagy hiányos, a reklamációt hárítják és arrogánsak. Kerüljétek el őket messzire.
2016. nov. 8. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:

Az Imhaus egy óriási kamu!


A látványterv elnagyolt, az ez alapján rendelt termékek el sem fértek volna a fürdőszobában. A kivitelezést a hirdetéseikkel szemben nem vállalták. Az előre kifizetett áruk egy részét nem szállították ki, pótlásukról nem gondoskodtak. A kádhoz nem hozzá illő kádlábat akartak adni, nem csoda, hogy - amint olvasom - másnál néhány hónap után beszakadt. Az ügyfélszolgálat zéró, hárítanak, nem hívnak vissza, a vezetővel konkrétan nem lehet beszélni, mert egyszerűen nem kapcsolják.


Ne vásároljatok náluk!

2016. dec. 2. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:
En sajnos beszoptam veluk, akkor meg nem volt ennyi negativ kritika a google-n. Katasztrofa brigad. A termekek gagyik, vissza is kuldtem parat. Azota is varom a penzem.
2017. ápr. 15. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!