Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Iskola váltás? Maradjak vagy...

Iskola váltás? Maradjak vagy ne maradjak?

Figyelt kérdés
Első fél éves egyetemista hallgató vagyok, a szak amit elkezdtem az elején nagyon érdekelt úgy gondoltam én ezt szeretném csinálni. Mióta elkezdődött az év egyre jobban azt érzem rosszul választottam. Tulajdonképpen nem csak ez a gond, hogy a szakot nem élvezem (vannak olyan területek amik kifejezetten tetszenek, de ez talán nem olyan hangsúlyos , mivel nem ez a fő tantárgy) hanem az osztályom sőt az évfolyamom sem kifejezetten a legjobb, nincs meg az a közösségi szellem ami kéne ahhoz, hogy igenis jól érezzem magam emberek közt. Távol vagyok az otthonomtól mivel vidéken van a szóban forgó iskola, egyedül vagyok és összezavarodtam.Én vagyok aki rosszul áll a dolgokhoz és le akarom dumálni magam erről, mert nem szeretek itt lenni? Sok emberrel beszéltem már és eltérő tanácsot kapok :( Szerintetek mi lenne a legjobb megoldás?

2016. nov. 26. 19:12
 1/2 anonim válasza:
Nézz mélyen magadba és kérdezd meg, hogy hogyan tovább. Mindent megtettél, hogy megszeresd a fő tárgyadat? Szerintem: még maradj és tegyél meg mindent, hogy jól érezd magad. Váltosztass a hozzáállásodon. És ha még mindig nem tetszik, (de tudod, hogy mindent megtettél azért, hogy megszeresd) akkor hagyd ott és próbálj ki új dolgokat.
2016. nov. 26. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Én is hasonlóan éreztem az első félévem után. Egyáltalán nem olyan volt az egyetem, amit vártam (többek közt kifogtam olyan tanárt, akit azóta már eltiltottak a tanítástól, egy év csúszást köszönhetek neki..). Nagyon utáltam, és nagyon ott akartam hagyni. Aztán végül úgy döntöttem, hogy megnézem még a tavaszi félévet, ha az is ilyen szörnyű lesz, keresek mást, de adok neki még egy esélyt. Nagyon örülök, hogy így tettem, azóta volt még egy rosszabb vizsgaidőszakom, de amúgy nagyon imádom a szakom, és már a csúszás se zavar annyira, csak végezzem el végre. :D