Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Futárcéggel kapcsolatosan...

Futárcéggel kapcsolatosan lenne kérdésem, túllépték a szállítási időt. Aki jártas a témában, rápillantana?

Figyelt kérdés

02.08.-an feladtak nwmekem egy csomagot, amit nagynehezen 02.15.en kaptam meg. A honlapon 72 oras szallitasi idő van feltüntetve, így 11.-én meg kellett volna kapjam a csomagot. Ez nem teljesült. Irtam panaszlevelet, amire 3x i felszolitasomra annyir birtak reagalni, higy ok probaltak 13.-14.-15. En is kiszallitani de nem sikerult, igy nem jogos, hogy visszakerem a szallitasi dijjat.

A kovetesi szammal kb 14.- en lehetett megnezni, hogy 14.- en kuldik ki. Persze 14.-en este 6 kor sehol semmi, en hivtam oket, hogy mi van, es nem tudok a szallitasi cimen maradni igy ha nem kepesek emberi idoben kiszallitani, es infot sem tudnak mondani, meddig kene varjak...

Masnap reggel 6 kor hivtak h 8-9 kozt hozzak. Na negyed 11 kor ismet en telefonaltam, hogy mi van.. Kozoltek h nemtudjak, kb 1 ora.... Az ember dolgozna, nem erek ra egesz nap varni...

Igy visszakernem a szallitasi osszeget, de eddig ugy nez ki lesz*rjak, igy mi lenne a kovetkezo lepes?!

Az ASZF-ben semmi erre vonatkozot nem talaltam, nem ertesitettek h jonne a csomag hamarabb...


2017. febr. 21. 21:37
 1/1 anonim ***** válasza:
Fogyasztó védelem.
2017. febr. 21. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!