Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Véleményeket szeretnék kérni...

Véleményeket szeretnék kérni a www.lightinthebox.com oldalról! Valaki rendelt már innen, milyen tapasztalatai vannak?

Figyelt kérdés
Pár héttel ezelőtt rendeltem az oldalról 2 pár női cipőt ,amit a napokba meg is kaptam ,sajnos óriási csalódás volt arról nem beszélve hogy majd 40 e forintot fizettem ki a termékért silány minőségű kínai tucatárut kaptam sem a méretezés nem jó /3 számmal nagyobb/sőt még selejt is a bokánál lévő csatolós rész forditva van felvarrva!Mit tudok ilyenkor tenni?Kihez tudok fordulni segitségért?
2017. márc. 30. 14:18
 1/4 anonim ***** válasza:

Az oldalon tehetsz panaszt, ugyanezt leírva (fényképpel). Saját költségeden vissza is küldheted nekik, ekkor gondolom visszafizetik az árt is. Ahol a rendeléseid vannak, ott van panasznyitási lehetőség. Előny ha angolul írod meg, kisebb az esélye hogy a magyar-kínai és kínai-magyar vagy magyar-angol-kínai és visszafordításban értelmét veszti az üzenet.


Ha kötöttél biztosítást a küldeményre az előny, nekem erről az oldalról biztosítás mellett mindig szó nélkül visszautalták az áfát és eljárási költséget amit pluszban kellett itthon fizetni a vámon (tízezrekről van szó).


Amibe viszont bármilyen eladó bele tud kötni: rosszul értelmezted a kínai mérettáblázatot, és a reklámfotóról téves képet alakítottál ki. A képek illusztrációk és nem termékfotók. Ettől függetlenül felmerülhet hogy ők tévedtek. Alapvetően a kínaiak nagyon ügyelnek arra hogy pozitív értékelést kapjanak, mert ezen múlik hogy megbízhatónak tűnnek. Volt hogy nem volt karácsony előtt raktáron termékük (ami teljesen normális és fel sem merülne hogy panaszt tegyek emiatt), és 1 hónap késés után automatikusan küldtek 20 dollár értékű kupont.

2017. márc. 30. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segitséget !Megprobáltam felvenni velük a kapcsolatot de mivel nem tudok olyan jól angolul némi hibát ejtettem levél írás közben ezért azt a választ kaptam hogy irjak újra nekik ,de mivel csatoltam a cipők hibájáról készült képet ami égbe kiáltó igy nem értem mire jó ez az időhúzás!Arról nem beszélve hogy saját költségemen küldjem vissza nekik a terméket?Igy is rengeteget fizettem érte!Kifizettem az expressz szállitást ami kb 8 e ft plusz a futárnak 5990ft.Én becsapottnak érzem magam egy biztos soha többé nem rendelek erről az oldalról!
2017. márc. 30. 15:22
 3/4 anonim ***** válasza:

Ha kötöttél volna +2000 forintért biztosítást akkor visszaküldték volna a futárnak fizetendő (+vámeljárási) költséget. Én így csináltam az ősszel, DHL expressz hozta, ahol kötelező a vámnyilatkozat. Ott az áfa után ki kellett fizetni 7000 forintot, + 5000 forint a DHL költsége. Szépen elküldtem nekik a számlákról a fényképet és visszafizettek 13000 forintot.


Más esetben lehet azt mondod hogy pénzkidobás az a kétezer forint ha simán átmegy a vámon, de így megspóroltál vele 11 ezer forint más kiadást.


Csak azért mert egy termékkel megjártad az még nem az oldal hibája, csak az adott eladóé. Az oldal részéről elég korrektek. Aki meg kínait vesz, az tudja hogy mit kockáztat vele. Ruhaneműért 20-30 ezret fizetni egy olyan országból ahol még a mérettáblázat is más az enyhén kockázatos.

2017. márc. 30. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
igen tudom!Teljesen igazad van!Van biztositásom csak nem tudom hogyan tovább...
2017. márc. 30. 17:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!