Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ha egy webáruházból rendeltem...

Ha egy webáruházból rendeltem és azért nem kapom meg az árut, mert a szállító cégnél kapacitás hiány van, akkor ez melyik cég hibája?

Figyelt kérdés
A csomagot 2 hete nem kapom meg. A webáruház 2-3 napos szállítási határidőt írt, mert ők nem tudtak a kapacitáshiányról. A szállító cég nem tud előbb szállítani, szeretnék valamilyen fogyasztóvédelmi eljárást indítani, ha jól sejtem a szállító cég "ellen" kell ilyenkor? Mely hatósághoz fordulhatok?

2018. aug. 24. 11:49
 1/1 A kérdező kommentje:
Közben végülis kaptam választ, hogy én a webáruházzal állok kapcsolatban és így velük kell ezt intéznem.
2018. aug. 24. 12:05

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!