Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » A hugom felment a telefonomon...

A hugom felment a telefonomon a netre. Rá 5 percre kaptam egy sms-t hogy a Net Start forgalmam 1mb-os volt. Ez most azt jelenti h fizetnem kell vagy csak egy szimpla sms?

Figyelt kérdés
2010. júl. 10. 11:52
 1/8 anonim válasza:
Fizetned kell...
2010. júl. 10. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Hát a pénzt nem közvetlen veszik le a telefonodról? Azt nézd meg hogy mennyi az egyenleged.
2010. júl. 10. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
De előfizetéses vok. Akk hozzászámolják a havihoz?
2010. júl. 10. 12:27
 4/8 Beatrix17 ***** válasza:
Ha megkapod a számlát,rajta lesz a dátum szerinti forgalom+összeg!Ugyhogy,ha nem tudod behajtani a hugodom,fizethetsz rendesen!
2010. júl. 10. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
A netstart nagyon drága, 1 ft / 10 Kb szintű díjakkal vagy még több, úgy netezgessen tesód rajta.
2010. júl. 10. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Ja bocs 13 ft / 10 Kb !

[link]


úgyhogy ez jól megfogja dobni a számlát!

Ha netezni akartok, fizessetek elő olyan netre ami jobban megéri.

2010. júl. 10. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
+ 2000 ft-ot kellett fizetnem a kis hülyelány miatt...xd
2010. aug. 28. 10:34
 8/8 anonim válasza:

Mindenkinek írom, akit a Net Starttal megkárosítottak.

Alábbiakban közzéteszem a számlapanaszt amit a T-Mobile-nak küldtem faxon és e-mail-ben is.

Az egész levél Maus Róbertnek köszönhető aki ingyen, tiszta emberségből, meggyőződésből és szeretettel segít mindenkit aki hozzá fordul.

Ezúton is nagyon köszönöm a kitartó munkáját. Remélem ez elég lesz ahhoz, hogy jóváírják az 50000 Ft-os Net Start számlánkat.

Ha nem, a következő lépés a NMHH (Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság) lesz akik ugye már köztudottan meg is tiltották a T-Mobile-nak a Net Start automatikus szolgáltatását.

Az első rész már akár mindenkinek jó lehet a reklamációhoz, a második részben egy céges előfizetés szerepel ami sokaknak érdektelen lehet, de az eredeti szöveget szerettem volna közzétnni, hogy ne legyenek félreértések.

Köszönettel:

Kovács András



Magyar Telekom Nyrt. Lakossági Szolgáltatások Üzletág

1117 Budapest, Kaposvár utca 5-7. (1519 Budapest, Pf. 434)

T-Mobile Ügyfélszolgálat

Telefon: 1430; (1) 265 92 10 Telefax: (1) 204 41 28 E-mail: ugyfelszolgalat@t-mobile.hu


Tárgy: Értesítés hatósági eljárás megindításáról

Kártérítés igényünk, számlapanaszunk valamint jogfenntartó nyilatkozatunk közlése.


Hivatkozások:

Kapcsolási szám:

MT ID: Folyószámlaszám:

Levelük: ( )

Vitatott számla: (2011.05.01.)



Tisztelt T-Mobile Lakossági Ügyfélszolgálat!


Alulírott --------------- Előfizető (cím----------- ) és ---------- mint Előfizető férje és a jelen eljárásban törvényes képviselője a következőképpen nyilatkozunk a Társaságuk által „méltányossági kérelmünkre” adni méltóztatott 2011.05.25-én kelt válaszukkal kapcsolatban.

A T. Szolgáltató által adott kioktató hangnemű és több tekintetben is megalapozatlan, adott esetben jogsértő állításokat is közlő levelet, különösen a fenyegetőző hangnemet a legteljesebb mértékben visszautasítjuk! A T. Szolgáltató által a „Net Start” szolgáltatás nyújtása, anélkül, hogy erre a T. Szolgáltató érvényes írásbeli előfizetői szerződést képes volna bemutatni, nem más mint a primitív jogsértésén alapuló nyilvánvaló csalási kísérlet. Ezt támasztja alá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság e körben összehívott sajtótájékoztatója is, amelyen a Hatóság az összes érintett előfizetőt kívánta a sajtó nyilvánossága útján tájékoztatni az FU7110-10/2011. számon a T. Szolgáltató ellen meghozott és kötelezést valamint felhívást mint szankciókat tartalmazó határozat lényegéről. Eszerint a T. Szolgáltató az összes érintett előfizetővel szemben jogsértően járt el, amikor érvényes írásos EESZ nélkül „automatikusan” kívánta nyújtani a „Net Start” elnevezésű szolgáltatását. A T. Szolgáltató a szolgáltatásnyújtása kapcsán az Előfizető érdekkörében felmerült és keletkezett összes kár tekintetében annak megtérítésére kötelezett az Eht. 134. § (1) és (3) bekezdései értelmében az egyéves elévülési időn belül az elmaradt haszon kivételével. A jelen esetben az általunk elszenvedett kár a T. Szolgáltató fentiekben körülírt jogsértő szolgáltatásnyújtása által a vitatott tárgyi számlán előadott „Net Start” forgalom teljes 107.616,38 Ft-os forgalmi díjának a számlán szereplő kedvezménnyel (-57.062,39 Ft) csökkentett 50.553,99 Ft összegében adódik, amelyet a T. Szolgáltató, jogkövető magatartása esetén, nyilván a teljes „Net Start” forgalom haladéktalan jóváírásával téríthet meg a részünkre.


A fentiek alapján követeljük a T. Szolgáltatótól, hogy a tárgyi számlán szereplő „Net Start” forgalom teljes összegét azonnali hatállyal jóváírással törölni szíveskedjen. Amennyiben a jelen felhívásunknak a közlést követő nyolc ( 8 ) naptári napon belül nem tesz eleget a T. Szolgáltató, úgy a Nemzeti- Média és Hírközlési Hatóságnál kérelemre induló piacfelügyeleti eljárást kezdeményezünk a T. Szolgáltató ellen. Egyben nyomatékosan felhívjuk a T. Szolgáltató figyelmét, hogy a vitatott számlát megalapozó helyzet a Hatóság itt bemutatott, sajtó által nyilvános határozata nélkül is különösen jogsértő volna, hiszen a „Partner 3 vállalati kedvezménnyel” megjelölésű előfizetés (díjcsomag) nyilván nem minősülhet általános előfizetésnek, hiszen azt a T. Szolgáltató nem nyilvános keretszerződések alapján (jelen esetben állami/önkormányzati fenntartású kórházról van szó) nyújtja, és ennek megfelelően „Partner 3 vállalati kedvezmény” megnevezéssel díjcsomag (előfizetés) a Díjszabásban és az egész ÁSZF-ben nem is szerepel. Ekként a Díjszabásban a „Net Start” alatt szereplő „általános előfizetésekhez” kitétellel önmagban is összeegyeztethetetlen a „Net Start” automatikus nyújtása nem általános előfizetésen.

Jogfenntartó nyilatkozat: Fenntartjuk minden jogainkat az egyéves elévülési időn belül, hogy a T. Szolgáltató által kártérítés és kötbér formájában követeljük megtéríteni mindazokat a kárainkat, amelyek az érvényes írásbeli szerződés nélküli és így jogsértő szolgáltatásnyújtásból keletkeztek, így különösen a tárgyi számlával kapcsolatosan felmerülő esetleges korlátozás, kikapcsolás (önmagában is jogellenes szüneteltetés) ideje alatt a le nem beszélhető havidíj és a fel nem használható „Partner 3 vállalati kedvezmény” bizonyítható, a korábbi számlák alapján átlagolt összegei tekintetében, valamint különösen a követeléskezelés során számlázott mindennemű ügyfélszolgálati, adminisztrációs, eljárási etc. díjak tekintetében, valamint minden a jelen pillanatban fel nem ismerhető egyéb káraink esetében egyaránt és egyetemlegesen.

A jelen felhívásunkat egyebekben mint a tárgyi számlára benyújtott számlapanaszunkat adjuk elő, amelyre 30 napos határidővel a T. Szolgáltató érdemi, adekvát és lényegi választ köteles a részünkre postai úton adni.


Kérjük a fentiek tudomásulvételét!


---------, 2011. június 30.


Tisztelettel:


/: ---------- :/ /: ---------- :/

panaszos előfizető a panaszos előfizető törvényes képviselője


Postacím: -----------

Telefon: ------------

E-mail: --------------

2011. júl. 8. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!