Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Önismereti kérdések » Szerintetek mit csináljak?...

Szerintetek mit csináljak? Hogyan hozzam egyenesbe az életemet?

Figyelt kérdés

18 éves gimnáziumi diák vagyok,11.es.Februárban töltöttem be a felnőttkort.A problémám az,hogy úgy érzem kezd szétesni az életem.Alapból egy olyan személyiség vagyok aki nagyon könnyen feltudja kapni a vizet és olyankor káromkodok,meg kicsit aggresszív vagyok (még soha nem vertem meg senkit,tudom kontrollálni a tetteimet,mindig tudatában vagyok annak amit csinálok,egyszerűen csak csapkodok olyankor,meg kidülled a szemem meg ropogtatom az ujjaimat,mert így könnyebb nekem levezetni az egészet...ez kb.előfordult havonta egyszer az elmúlt egy hónapban pedig picit gyakrabban.)Például volt egy töri órám kb.egy hónappal ezelőtt a tanár kötözködött velem én meg belekerültem ebbe a stádiumba.Ő pedig megijedt..de nem csináltam semmit a fentebb leírtakon kívül..nem ártottam senkinek.Osztálytársaim ismernek,tudják milyen vagyok szóval nem féltek meg meg se ijedtek..sőt még poénkodnak is kicsit néha ezzel a dologgal.Az igazgatóság viszont úgy határozott,hogy engem ki kell vonni abból a közegből,így magántanuló lettem és csak néhány órára járhatok be a héten..úgy érzem el vagyok szeparálva az emberektől..úgy érzem már magam,mint egy szellem..hogy én tulajdonképpen sehová nem illek be,nem tartozok.Ha valakit érdekel ez a folyamat,hogy mit csináltak velem és oszt.társaimmal a tanárok részletesen annak leírom priviben.