Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Ez valami katasztrófa, lehet...

Ez valami katasztrófa, lehet hogy egy egész konténer összetört?

Figyelt kérdés

Rendeltem Nokia 2.4-es telefonra üvegfóliát először az Alza-tól. Törötten érkezett, de mivel karácsonykor nem bontottam ki, mert ajándék lett volna, mire kiderült, nem akarták visszafeizetni. Felháborító, azt mondták eltelt két hét, ezért nem csrélik. Miközben ki se volt bontva, és a csomag nem sérült mégis törött volt benne a fóliaüveg. Ráadásul mindezt 5-szöri levélváltás után találták ki, miután képeket kértek tőlem. Akkor miért dolgoztattak, ha eleve nem fizetnek.


Ezután ugyanezt megrendeltem EMAG-tól. Most vettem ki csomagautomatából, kinyitom és szintén törött. Eszem megáll. Ráadásul manapság mindenhol on-line rendelés van nem személyes átvét, de egyébként se láttam még olyant sose, hogy egy futár megvárná, amíg kibontod, az nem feladata. Rendelek mondjuk 12 dolgot egy csomsgban, és futár szépen megvárja míg mindegyiket előtte kibontom? Merthogy ezt javasolják. Hát ki az a hülye futár, akinek erre van ideje? És eleve a futár ne nézze az én személyes dolgaimat. Valahogy nincs ez így jól, és mindig a vevő szívja meg.



2022. jan. 6. 16:07
 1/8 anonim ***** válasza:
Van élet üvegfólia nélkül olyannak aki nem tudja személyesen átvenni? Rendelj akkor és onnan amikor el tudsz menni érte. Én szinte csak (kb.95%) személyes átvétellel vásárolok, addig kihúzom valahogy amíg nem tudok elmenni/máshonnan rendelek/lemondok a cuccról. Pont az ilyen esetek miatt, amiről írsz.
2022. jan. 6. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Ypszilon1980 ***** válasza:
Azért ez mekkora szívás, 2x is. Eleve úgy kell becsomagolniuk, hogy az ne sérülhessen út közben, másrészt meg lehet videó alatt is kibontani. Ez a kérnek képeket csak arra jó, hogy megnézzék valóban törés-e, semmire sem jó ebben az esetben, a futár meg nem fogja megvárni neked sosem, hogy kinyisd előtte, a harmadik része meg az, hogy amíg nem veszed át és nem írod alá, addig ki sem nyithatod.
2022. jan. 6. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Utolsó hülyeséget beszél. A GLS simán megvárja pl. ha ki akarod bontani, és aláírás előtt is akár.


Jó múltkor nekem a macskakaját beraktàk egy 2x nagyobb kartonba, amit csak fóliàval töltöttek ki, persze a nagyobb ki is szakadt a kisebb mentén. Ott a GLS mondta, h bontsam ki. Hiàba mondtam h úgyis rendben van, mondta h nem, bontsam ki, úgy tiszta, ha megsérült akkor át sem adja papíron.


Megnéztem, nem volt sérült a tartalom rèsze csak a külső karton.


Mondjuk a Zooplus lesz.ja kb. írsz hogy sérülten érkezett, és küldenek újat. Max odaírják h ha nem használnád fel így a macskakaját akkor kérik h adományozd egy menhelynek…

2022. jan. 6. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 Ypszilon1980 ***** válasza:
Ja azért nem engedte múltkor, hogy kinyissuk előtte,először írd alá, azon meg az szerepelt, hogy sérülésmentesen vetted át. Másik futár meg olyan rohamtempóban jött, hogy esélyem sem lett volna erre. Na ennyit arról, hogy majd előtte bontogatod a bebugyolált cuccaidat 5 percig.
2022. jan. 6. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Jó, hát nem kell bárgyúnak lenni. Ha necces a küldemény és mondod, hogy addig nem veszed át, megvárja majd ügyesen. A kézbesített csomagért kapja a címpénzt…
2022. jan. 6. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
A küldemény rendesen be volt csomagolva, 4 rétegben, már csonmagolás előtt nyilván törött volt, nem volt külső behatás jele, ez a legfurább.
2022. jan. 6. 20:42
 7/8 Ypszilon1980 ***** válasza:
Nekem így hoztak ki egyszer egy hangfalat, külsőleg a doboza teljesen ép volt, kibontva meg a hátulján meg el volt törve, tehát biztosan csomagolás előtt is olyan volt már, mondjuk akkor azt visszavették.
2022. jan. 7. 05:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Szerintem a futár jóindulatától függ,h megvárja-e a csomag kibontását,de mondjuk én nem mernék törékeny dolgot rendelni,meg sok kis bizbazt.Alapból utálok netről rendelni,mert amíg fel nem próbálom az adott terméket,nem vagyok nyugodt,és csak olyat rendelek,amit nem lehet üzletben kapni,csakis ismert márkától,aminek van itthon is üzlete,lehetőleg személyesen veszem át az üzletben,és akkor helyben tudok reklamálni,ha kell,és sose fizetek előre!Pl Sinsayban és Notinoban még sosem csalódtam.Utóbbinál v olyan,h nem jött be egy illat,simán levásárolhattam.
2022. jan. 7. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!