Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » MacBook Pro megfelel egy...

MacBook Pro megfelel egy Gépészmérnök hallgatónak?

Figyelt kérdés
Ha veszek egy mostani alap Retina MacBook Pro-t (8gb ram, intel i5 processzor) azzal tudom használni azokat a programokat amik kellhetnek az éveim alatt nem?

2015. okt. 4. 18:39
 1/6 anonim ***** válasza:
Persze, ha Bootcamp-pel Windowst is telepítesz a gépre. Ugyanis azok a programok, amik kelleni fognak, csak Windowsra vannak kiadva (igen, tudom, kulcsszavak között ott az AutoCAD, ami van OSX-re is, de az nem ugyanaz, és nem is engednék, hogy azzal csináld a házikat). Szóval megoldható a dolog, de én ettől függetlenül nem Macbookot vennék az egyetemre.
2015. okt. 4. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
2. éves hallgató vagyok. Tavaly vettem egy 150ezres laptopot (Intel i5, GeForce 840 2GB + 4GB Memory) és egy kalap sz*rt se ér. Működik meg futtatja a programokat, de néha értelmetlen dolgokat csinál. Lemegy alvóba és nem bírom felébreszteni csak ha újra indítom és ha véletlen van egy el nem mentett munkám elég gáz (már szoptam be). Meg vannak ilyen apróságok amik nagyon zavaróak és szeretném kizárni az életemből a Windowst. A Mac-ről meg szinte csak jókat hallok és adnék neki egy esélyt. Gondoltam hátha van itt olyan aki hasonló helyzetben van, hogy gépész és pont ilyen gépet használ.
2015. okt. 8. 12:27
 3/6 A kérdező kommentje:
mert az alap 13"-as gépre még össze bírnám szedni a pénzt és ugye az érdekelne inkább, hogy ez a gép jó lesz e nekem az évek során (mert 4-5 évig elhasználnám azért)
2015. okt. 8. 12:29
 4/6 anonim ***** válasza:
Mondom, a Windowst nem fogod tudni kizárni az életedből gépészként, úgyhogy ha pont ez a cél, akkor itt sajnos falba ütköztél.
2015. okt. 8. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

A 13-as gépben nagyon gyenge a videókártya erre. Az nem nagyon fog neked 3D-ben megfelelő gyorsasággal renderelni.