Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Ilyen esetben mi a teendő?

Ilyen esetben mi a teendő?

Figyelt kérdés

Idén márciusban vettem egy Razer Kraken USB-s fejhallgatót az Ipon-ban,de ma este vettem észre,hogy baloldalt nem simul rá a fülemre a fejhallgató... Még mielőtt bárki írná,soha nem volt le ejtve,még monitor törlő kendőn is tároltam,hogy ne érje semmi sérülés.


Ilyen esetben kicserélik a terméket vagy sem? Mert a garancia levélben az áll,hogy égés,törés stb-re nem érvényesíthető a garancia...


Nos ilyenkor mit lehet tenni akkor? Egy év gyártói garancia van rá.



2017. szept. 26. 21:33
 1/2 A kérdező kommentje:
2017. szept. 26. 21:36
 2/2 anonim ***** válasza:
Ez elég egyértelműen törés. Erre nem vonatkozik a gari.
2017. szept. 26. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!