Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Kezdő fotós vagyok, milyen...

Kezdő fotós vagyok, milyen képszerkesztővel tudom a legjobbra szerkeszteni képeimet? És mire ajánlatos odafigyelni?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, de nagyon szeretek fotózni, főleg a természetet,sokat is járok kirándulni.

Találtam ilyen fotópályázatot is, a téma közel áll hozzám, viszont teljesen tapasztalatlan vagyok még. Nem tudom melyik képszerkesztővel és hogyan szerkesszem a legjobbra fotóimat,úgy értem színek stb.

Esetleg ha valakinek van ideje és kedve hozzá,írhat privátot és leírnám mire,milyen témára gondoltam a pályázattal kapcsolatban,majd elmondhatná a véleményét.

Nagyon megköszönném,ha valaki segítene!

18l


2015. máj. 4. 15:34
 1/9 anonim ***** válasza:
adobe cc
2015. máj. 4. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
100%
Én GIMP-et használtam a képeim optimalizálására. Színeket,ISO-t,fényerőt javítani,képkivágást módosítani,ferde képeket kiegyenesíteni bőven jó. Komolyabb retusálás szerintem nem etikus és nem is nézik jó szemmel egy pályázaton sem.
2015. máj. 4. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Én adobe lightroom-ot szoktam használni, szerintem nem is nehéz, tök egyszerű kezelni. Mondjuk én nagyon nem is szoktam belenyúlkálni a képbe.
2015. máj. 4. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Adobe Lightroom. En most ezt használom, nemrég ismerkedtem meg vel, nagyon könnyű kezelni, színeket, effekteket, dőlészöget, és ilyen alapvető dolgokat könnyen hozzá lehet adni a képhez.
2015. máj. 4. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

köszönöm szépen!

Az Adobe Photoshopért meg Lightroomért nem kell fizetni? Úgy értem le lehet tölteni ingyen vagy meg kell vennem?

2015. máj. 4. 16:12
 6/9 anonim ***** válasza:
0%
Az nyilván meg sem fordul a fejedben, hogy helyszínen hozd ki a maximumot a helyzetből.
2015. máj. 4. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza: