Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Megéri megvennem a Canon EOS...

Megéri megvennem a Canon EOS 1100D kamerát?

Figyelt kérdés
Egy ismerősöm 120.000 ft-ért eladná nekem a használt kameráját, és azon gondolkoztam, nem kéne-e nézelődnöm még egy kicsit ebben az árkategóriában. Vannak ennél újabb, jobb kamerák, amik hasonló árban kaphatók? Abszolút kezdő vagyok, és filmezésre használnám (kisfilmek, utazások megörökítése, sok minden, amit videóra lehet venni, de közönség elé tárható minőségben). Mit ajánlotok?

2016. szept. 10. 21:35
 1/5 anonim ***** válasza:

Mi jár hozzá? Teljesen attól függ. Nem a gép (váz) a drága, hanem az objektívek.


Ha csak az alap 18-55-ös objektívvel akarja eladni neked, akkor az ismerősöd durván át akar vágni, azzal együtt 50-60e forintot ér.

2016. szept. 10. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
30%

Úgy élvezem én a dslr-t,

Mert az annyira szép és jó,

Videóznék vele szüntelen,

csak a fókusza lenne jó....

2016. szept. 10. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
1100D igen csak belépő szint, 120-ért meg igen drága... azért már majdnem újat kapsz, jobbat.
2016. szept. 11. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Az 1100D abszolut nem rossz gep, csak nem videora valo. Ha fotoznal vele, akkor tokeletes, amugy is az objektivekre erdemes tobbet kolteni, nem a vazra.

De 120 marha sok erte, ujonnan nem volt ennyi tobb eve.

Jol irtak, max 50-60-at erhet kitobival.

De videozashoz nem okes.

2016. szept. 11. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm a válaszokat, életmentőek (és pénztárca kímélőek) voltak. :)
2016. szept. 11. 15:58

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu