Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Hajdú Energomat. Mi lehet a...

Hajdú Energomat. Mi lehet a baja? Most én sem jövök rá.

Figyelt kérdés

Nem szívja be a vizet, eredetileg azt hittem van beszívószivattyú ,de nyilván mágnesszelep.

Viszont kénytelen voltam mosni, és vödörrel töltöttem a vizet be.Èszrevettem hogy a 4es program végén a centrifugálás előtt beszívja. Programhiba.? Vagy mágnesszelep? Vagy más is lehet?



2019. aug. 15. 08:25
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:

"Èszrevettem hogy a 4es program végén a centrifugálás előtt beszívja."

Ha egyszer már rájöttél, hogy hülyeség a beszívás, akkor legalább ne használd ezt a szót!

Beengedés legfeljebb.

Borzasztó egyszerű egyébként, először is rámérsz a mágnesszelepre, hogy kap-e feszültséget.

2019. aug. 15. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ! Kezdő vagyok szerelésben. Ha nincs itt feszültségméröm, akkor mit tudok csinálni? Ha 3 tól végigvitte a programot úgy hogy csak a centrifuga előtt nyitott ki a szelep mi lehet még? Vezetékkorrodáció?
2019. aug. 15. 12:23
 3/16 anonim ***** válasza:
Köss lámpát a szelep vezetékére. Valami kis izzót, mint a hűzőben van.
2019. aug. 15. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 Wadmalac ***** válasza:

A centrizés előtti vízbeengedés gondolom az öblítőprogram. Ha ez működik, akkor nem hiszem, hogy a mágnesszelep lenne a gond.

Ebben a programot még egy forgó tárcsa vagy dob adja, felületén réz érintkezőkkel, nem?

Lehet, hogy sima kontakthiba van az első vízbeeresztésnél a forgó programelem és az érintkező közt, nem?

2019. aug. 15. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
Ahogy viszi végig a parogramot, és töltögettem végig, csak a legutolsó öblítésnél nyitott ki a szelep. Akkor már az öblítőrogram ment rég, már 4 öblítest( nem számoltam) feltöltöttem vödörrel.
2019. aug. 15. 14:25
 6/16 Wadmalac ***** válasza:

Akkor lehet hogy nem CSAK az első feltöltés kontakthibás. :D