Magyar Telekom miért nem védi az ügyfeleit?
Bemegy valaki SIM-et cserélni és az új SIM helyett teljesen más SIM-re regisztrálja be a Magyar Telekom (alkalmazottja) a telefonszámot, nem arra amit az ügyfél kapott, mint új SIM.
Biztosan véletlen volt és figyelmetlenség.
Ez így elég nagy probléma.
Itt csak béna volt az alkalmazott, félrenézhetett valamit.
Hidd el, nem az a legjobb szórakozásuk hogy pluszmunkát csinálnak maguknak. Van nekik így is.
Nem véletlen, hogy amikor én elmentem egyszerű SIM-cserére, be voltam parázva, hogy elcseszik a 20 éves számom, ami ráadásul üzletileg is fontos.
Para oka azok a rémtörtének, amiket olvasni lehet, plusz saját bizonyos tapasztalataim (nem említve, hogy melyik szolgáltatóról beszélek).
Mondjam, hogy amikor csere után félórával még nem élt az új kártya, mit éltem át?
Végül megúsztam, szerencsére.
Van ez így. Nekem a komplett előfizetésem kapcsolták le tévedésből.
És persze hallani sem akartak arról hogy helyreállítsák, mert szerintük én kértem hogy ezt tegyék.
3 hetembe került míg visszacsinálták. Cserébe egy hónapig ingyen telefonálás, egy fél évig ingyen netem lett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!