Hogyan kell Aliexpressen visszaigényelni a pénzt?
Több mint 3 hónapja várok a csomagjaimra, felvettem az eladóval a kontaktot, de azt mondta hogy valószínű elkeveredett. Megnyitottam az Open Dispute-t de azt írja ki hogy : Disputes can only be opened up to 15 days after you have confirmed receving your items.
Valakinek volt már hasonló eset?
Átlépted már a szállítási határidőt? Gondolom, igen, mert 3 hónap ritkán szokott lenni.
Jelöld azt, hogy nem érkezett meg a csomag, és kérd vissza a pénzt. Eladóval nem érdemes leállni vitatkozni.
Azt írja, hogy megerősítetted, hogy megkaptad, ezután lehet még 15 napig reklamálni.
Ha ez így van, akkor sehogy, már pedig az ali rendszere ilyenben ritkán téved.
Alin a buyer protection 75 nap, ezután lezáródik a rendelés, automatikusan úgy veszi a rendszer, hogy megkaptad, csak elfeledkeztél ezt megerősíteni.
Ezután van 15 napod még reklamálni.
Ha te 90 napja vársz a csomagjaidra, akkor valószínűleg nem figyeltél kicsúsztál a határidőkből. Így jártál.
Köszi a választ! :)
Legközelebb ilyenekre oda figyelek inkább. 😁
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!